Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Dat hele MySkoda gebeuren werkt ook als je via een LM Skoda hebt besteld? Welke gegevens heb je nodig indien dit werkt?


Ja, althans....bij mij wel. Kenteken is vooralsnog genoeg.....maarja, je kunt dus zoals gezegd niet 'tracken' waar je auto zit in het proces als je een nieuwe hebt besteld via een LM.
 

jadijkstra2000

Forumguru
Ja, althans....bij mij wel. Kenteken is vooralsnog genoeg.....maarja, je kunt dus zoals gezegd niet 'tracken' waar je auto zit in het proces als je een nieuwe hebt besteld via een LM.

Maar, dit impliceert dat als je een auto niet via een lm hebt besteld je het productie proces wel kan volgen...

Of lees ik het nou liever op de manier dat ik het zou willen lezen :D
 
Maar, dit impliceert dat als je een auto niet via een lm hebt besteld je het productie proces wel kan volgen...

Of lees ik het nou liever op de manier dat ik het zou willen lezen :D

Ik vrees dat laatste..... :)

Myskoda is, zover ik weet, niet te gebruiken om je bestel/productiestatus op te vragen/na te gaan. Jammer want dat zou niet zo heel moeilijk in te regelen hoeven zijn.
 

jadijkstra2000

Forumguru
Ik vrees dat laatste..... :)

Myskoda is, zover ik weet, niet te gebruiken om je bestel/productiestatus op te vragen/na te gaan. Jammer want dat zou niet zo heel moeilijk in te regelen hoeven zijn.

Nee idd...ik kan ook niet wachten tot ik m'n auto krijg :tongue:

Zou leuk zijn als je beetje kan volgen hoe je auto gebouwd wordt :)
 

Badsloefke

Forumguru
Zou het niet kunnen net zoals bij de S3 dat de levertijden enorm schelen naargelang de opties ? De snel geleverd wagens bv hebben die een panoramisch dak ? Blijkt bij de S3 serieus probleem te zijn...
 

anilv26

Senior Member
Mijn naw gegevens zijn blijkbaar aan elkaar gekoppeld, vanuit de dealer van je bestelling en die je in de myskoda website. In mijn geval myskoda.be en daar zag ik het volgende.
5b6786d36929e080902e679146182267.jpg
581f1233048c25835f25340bd3cfc614.jpg

Zodoende wist ik wanneer deze geproduceerd was. En dat klopt ook want een week later stond bij de dealer.

Het bewuste mailtje dat de site gaat veranderen heb ik ook gehad. Maar pas een paar weken na mijn inschrijving op de site. Be benieuwd welke functies en dergelijke in de site opgenomen gaan worden.
 

Rickm

Senior Member
Net weer gebeld door de dealer. Aanstaande donderdag is de aflevering :)
Is echt allemaal heel snel gegaan. Op 9 februari is de bestelling bij de fabriek geplaatst.
 

Rickm

Senior Member
In bestelling (verwachte levering wk 13/2016):
Skoda Octavia Combi 2.0 TDI Greentech Style Businessline DSG
Race Blue Metallic, Dynamic pakket grijs/zwart, 18" LM Alaris, Adaptive Cruise Assistant, Lane Assist, DAB, Drive Setup, Sunset, Elektrische achterklep, Schakelpaddles, Eibach verlaging, Trekhaak afneembaar

Wellicht komt het doordat ik géén panoramadak heb. Dat lijkt vaak een vertragende factor in het proces te zijn.
 

jadijkstra2000

Forumguru
Panodak heb ik niet besteld. Wel leer....mijne is eind december besteld en komt pas over 2 / 3 weken...nogal een verschil met die van jou
 

DannyG

Forumguru

Vreemd ... onze 1.2 TSI staat al sinds 25 jan in bestelling (België) en dit is het eerste wat ik er van hoor. Op zich lijkt die 1.0 TSI niet slecht maar vind het wel niet echt kunnen dat je een klant al 2 maanden op een bestelling zou laten wachten om dan een maand voor levering plots met een andere config af te komen. En annuleren is zeker al geen optie. Ik ben eens benieuwd hoe dit verder gaat verlopen.

@fonzamundo : bedankt om dit onder de aandacht te brengen :thumbsup:

Groetjes,

Danny
 
Bovenaan Onderaan