Wanneer komt V13 voor de RNS510/Columbus?

Noord26

Forumguru
Ik krijg wel netjes een melding als hij klaar is met updaten van de kaarten. Derhalve ging ik er vanuit dat standaard zou zijn.
 

andrehj

Forumguru
Bij mij duurde het wel een paar uur (verspreid over meerdere ritten) en ik heb inderdaad ook nooit een melding gezien. Gewoon zo nu en dan de status volgen met de eject-toets.
 

EdK

Forumguru
Vooral als je dan eens gaat kijken naar de data van de file.
Dan zijn er in algemeen maar weinig die worden vernieuwd.
 
Wie weet of laatste stuk van de A4 op V13 staat?

Is ook nog maar net open ...
Bron Wiki
"2015: 18 december: opening wegvak Schiedam – Delft, waaronder deKetheltunnel, in de richting vanAmsterdam. Op 21 december ook in tegenovergestelde richting."
 
Staat er niet op.
Heb afgelopen weekend nog een Garmin van de laatste software voorzien, release 20 januari, en zelfs daar staat ie nog niet op
 
Bedankt voor de snelle reactie!
Ik was aan het oriënteren om een nieuwe dvd, dus V13, te kopen en vandaag reed ik over de A4.
Offroad was dat op V10 en dat blijft dus zo ...

Is V13 wel de moeite waard als ik nu V10 heb?
 
Dat is best slecht, vind ik

En die parallel banen bij de A2.
Ik ben wel eens een afslag voorbij gereden omdat ik teveel op de Columbus vertrouwde ...
 
Ik vind van wel. De parallel banen bij Utrecht en tunnels staan er wel op hoor! En je beschikt ook over de nieuwe snelheden. Ps: bij 130 km/h geeft ie nu geen snelheid weer.

De snelheden komen heel onregelmatig in beeld. Optie staat aan maar heb nog niet kunnen ontdekken wanneer de snelheid in beeld komt.
Is hier iets aan te doen?
 

andrehj

Forumguru
Dat probleem heb ik ook, snelheden verschijnen soms in beeld. Maar gisteren (op de A18) stond ook ineens 130 in beeld, dus het is niet zo dat 130 nooit in beeld verschijnt.
Ik zou het graag anders zien, gewoon de max snelheid altijd in beeld. Nu moet ik alleen daarvoor een applicatie op mijn smartphone hebben draaien. Gemiste kans.
 
Bovenaan Onderaan