Wanneer komt V13 voor de RNS510/Columbus?

Bedankt voor het aanbod, ga het zeker in gedachte houden. Alleen hoop ik dat er iemand is die wat dichterbij woont die me kan helpen.
Anders meldt ik me later nog een keertje bij je of je me alsnog kunt helpen
 
Moet de dvd gelijk beginnen met afspelen als je deze invoert? Ik heb de dvd's laten branden door een vriend maar als ik de dvd invoer gebeurt er niets...

Groeten
 
Zou het aan het type dl dvd kunnen liggen? Ik heb nu dvd+r uiteraard wel een dl... Ik probeer het wel nogmaals met een dvd-r
 

Noord26

Forumguru
Hier ook niet werkend te krijgen de update. Zal wel combinatie van schijfjes en brander zijn.. Balen!
 

Michelv.

Forumguru
Ik heb 5 Phillips schijfjes(+jes) gekocht voor ff ruim 5 euro bij de Blokker en die werken gewoon bij mij.
 

Noord26

Forumguru
@Noord26 , probeer dan in ieder geval imgburn programma en op 4x speed met DVD-Rom setting.
Succes met imgburn en 1x speed icm Philips +R.

Dealer vroeg voor de VOI beurt, die gepland staat op volgende week donderdag, of ik nog voor een gereduceerd tarief interesse had in een kaarten update. Omdat ze weten dat mijn navigatie er een klein jaar geleden uit is gejat en de Columbus standaard met verouderde kaarten geleverd wordt..

;)
 

andrehj

Forumguru
Bij mij zit V13 er inmiddels op, en ik vind het wel wat tegen vallen. Diverse grote nieuwe wegen die toch echt al een tijd open zijn, staan er helemaal niet op, bijvoorbeeld het nieuwe stuk N31 ten zuidwesten van Leeuwarden en de nieuwe rondweg aan de zuidkant van Didam.
 

Pendragon

Forumguru
Tja niks nieuws @andrehj. Dit Is de reden waarom ik weigerde zoveel geld voor de DVD te betalen. Bij de nieuwe Columbus Is het niet veel beter hoor, alleen zijn die updates gratis.
 

DdK

Lid
Ik heb nog een vraag over het updaten van de columbus. Na het invoeren van de dvd kreeg ik de melding of ik vanaf de dvd wilde navigeren of het op de hdd wilde zetten. Voor de laatste optie gekozen echter na... 1,5 uur nog geen melding meer gekregen of hij er mee klaar was.
Is dit normaal of moest ik nog langer wachten?
Bij de info staat nu wel "Map version HDD 8285" (was 7551). Wat ik alleen niet zeker weet is of hij er nu compleet op staat :(, iemand bekend hoelang het updaten duurt?
 

Octavia32

Forumguru
Is meestal met 40 minuten gebeurd, en je krijgt inderdaad geen melding dat hij klaar is.
Je kunt tussentijds natuurlijk wel de voortgang bekijken door de eject toets in te drukken.
 
  • Leuk
Waarderingen: DdK
Bovenaan Onderaan