kem2024
Nieuw lid
Lees de laatste tijd veel over trekhaken en voorbereidingen hiervan, zelf ben ik zo ver dat ik een prijsopgave heb liggen voor het monteren van een wegklapbare trekhaak (incl knopje in achterbak) op mijn iv RS. Deze zal enkel gebruik worden voor een fietsendrager, gezien de kleine man van ons nu ook mee kan op de fiets. Het geheel word door dealer in Groningen dan gemonteerd. Hij wees mij nog even op het geen trekgewicht hebben op kenteken, hij vertelde dat dit echter wel mogelijk is en dat de auto dan naar RDW in Lelystad moest. De auto wordt dan opnieuw gekeurd/getest en krijgt dan zijn trekgewicht op kenteken. Zelf heb ik nog niks in de planning staan voor het monteren van een trekhaak. Wat echter wel in de planning staat is een afspraak bij Altera voor het monteren van verlagingsveren, vrouw lief hier toch van kunnen overtuigen
Ga de laatste tijd veel naar Duitsland voor leuke tripjes/vakantie met het gezin. Wat ik ervaarde was dat de auto boven de 160km/h erg onstabiel is. Ben heel benieuwd hoe het rijd na het monteren van de veren! Qua uitstraling heb ik de fotos's al gezien
![]()
Ik ben dus ook heel benieuwd ervaar met de mijne hetzelfde.
Volgens dealer wel bekend dat Skoda bijvoorbeeld weker geveerd is dan de Seat.
Ik heb ook slecht wegdek pakket. Dan staat ie hoger op de wielen en dus nog weker.
Laatst bewerkt: