VW R32 17 inch velgen replica of origineel?

HarrieSkoda

Forumguru
Wat een moeilijke verkoper, bij een vraag die hem niet aanstaat reageert hij niet meer.. wil je dan iets verkopen of niet?

Nja.. bedankt voor de setjes die me aangeboden worden.

Ik heb zelf ook nog de originele 16" Skoda wielen liggen die er bij aankoop onderzaten.

Echter was ik op zoek naar een mooi setje omdat ik echt een spaken fanaat ben. De Turini's die ik nu heb, en de R32 die ik op het oog heb voldoen daar uitstekend aan!

Ik sluit niet uit dat ik op wintersport ga, maar daar moet ik dan maar iets voor regelen..
 

turboturbo

Forumguru
Wat een moeilijke verkoper, bij een vraag die hem niet aanstaat reageert hij niet meer.. wil je dan iets verkopen of niet?
My guess: verkoper wil iemand die niet al te precies is (want er mankeert kennelijk wel wat aan) en jouw interesse duidt op een kritische klant :)

En dus nee wil hij niet aan jou verkopen ;)
 

HarrieSkoda

Forumguru
Ik gok dat je gelijk hebt... als vragen over 'betere foto's' al te lastig wordt...

Het is dat het zo'n t*kke eind rijden is, anders was ik even wezen kijken.
 

EdK

Forumguru
Bel of mail anders is met Heron Koog a/d Zaan.
Die hebben vaak setjes velgen in de winkel liggen voor heel schappelijke prijzen..
En volgens mij heb ik bij laatste bezoek daar wel een r32 set zien liggen als me geheugen me niet in de steek laat...
 
Bovenaan Onderaan