Vroegtijdig afscheid

dvdlely

Forumguru
@dvdlely eigenlijk vind ik het niet meer dan normaal dat je zuinig bent op iets dat in feite niet van jou is. Klinkt misschien vreemd van iemand die zijn wagen zo heeft aan laten passen, maar dit heb ik wel gedaan op een manier zoals ik dat bij mijn eigen auto ook zou doen. En zo ga ik ook met het materiaal om.
Helemaal mee eens. Maar helaas is dit niet altijd een feit... Ik ken mensen die hem gebruiken als een rijdende kliko. Die kreeg zelfs een factuur van 500 euro voor het reinigen van het interieur bij het inruilen. Zo'n bende was het. Vol met parkeerdeuken, auto op parkeerplaatsen overal tussen prakken etcetera. Beetje jammer.
 

haggard

Senior Member
Ik was ook altijd extreem zuinig op mijn leaseauto’s... Ik kan me nog herinneren dat ik bij Getronics Amsterdam samen met de wagenparkbeheerder naast mijn 4 jaar oude Opel Astra stonden en hij mij doodleuk vroeg “waar is je auto?”... Ik: “We staan er naast...” en hij vervolgens: “Nee, dat kan niet... Deze is nieuw!”... Het duurde echt even voordat hij doorhad dat het echt mijn 4 jaar met ca. 200.000 km op de teller in te leveren auto was....

Diegene die de auto daarna gekocht heeft zal er ongetwijfeld heeel erg blij mee geweest zijn.... Zowel van binnen als van buiten wassie als nieuw....
 

RichTrip

Forumleiding
Moderator
Ik was ook altijd extreem zuinig op mijn leaseauto’s... (......)
Het duurde echt even voordat hij doorhad dat het echt mijn 4 jaar met ca. 200.000 km op de teller in te leveren auto was....
(....)

Dat doet mij terugdenken aan mijn Opel Astra uit 2000, die ik in 2003 omruilde voor een VW Transporter....
Toen konden ze de km-stand ook niet geloven ;)

Met mijn huidige Astra is het inmiddels wat minder extreem, het is nu echt een 'gebruiksvoorwerp'....
b0575fdacb435cc55e50c9c5ad7c64c7.jpg
716bfd509c8db05e072a378886861498.jpg
574288122fb8d7006081498214f11f83.jpg
 

haggard

Senior Member
Haha... brings back memories!!!

Ik had de station uitvoering... Eerst een witte en daarna een grijze...

Collega’s klaagden altijd over problemen met hun “Slopels”, maar ik heb met alle 8 lease-opels die ik heb gereden nooit een probleem gehad...
 
Laatst bewerkt:

deusjevo

Forumguru
Hier ook memories.
Ik heb achtereenvolgens een Corsa Sedan, Astra Sedan, Astra Coupe, en 2 x Astra Combi gehad.
Allemaal zakelijk en allemaal wit-wit (weet de juiste naam niet meer...) op de laatste Astra Station na, die was grijs.
Alle Opels waren supertraag, 1.5 diesel of 1.6 benzine, het was 1 pot nat.
Heeeel veel problemen gehad met de laatse grijze Astra, daarna via na wat vreemde merken als Peugeot en Ford overgestapt op een zwarte O1 1.6 met wel 105 PK :dankje:en die was probleemloos gelukkig.

De O2 erna was ik minder gelukkig mee, nu een Qashqai en die is helaas ook niet probleemloos.

Volgens mij is het gewoon een kwestie van geluk hebben wat betreft betrouwbaarheid.
Aan mijn inzet ligt het niet, ik onderhoud de auto’s alsof ik ze zelf gekocht heb.
 
Bovenaan Onderaan