Vreemde nevelige beschadiging / verontreiniging lak

Eltjo

Forumguru
Mooie taaie job.
Bij mijn S2 begon de raamstijl tussen het vaste en bewegende deel te plakken (net zoals eerder de handgrepen in de auto). Laat die nu exact even breed zijn als het zwart mat tape dat ik al in huis had voor de Trevis van mijn vrouw.
Plakt niet meer en zit al 1,5 strak erop. Je ziet er niets van.

RR Vliet

Senior Member
Ik ben heel benieuwd! Maar als ik dit elke 3 maanden moet herhalen is dat geen probleem. Ik was sowieso heel vaak, heb er lol aan en gebruik veel beschermende producten. Heb er wel vertrouwen in. Zal het ook zeker melden als het weer verweert!

PizzaPieter

Donateur
Je kunt niet eindeloos blijven polijsten ben ik bang. Maar ben benieuwd. Mss had ik t moeten behandelen met teenoftander maar niet gedaan. Heb nog Gyeon, mss moet ik dat eens doen

RR Vliet

Senior Member
Dat is helemaal waar. Gebruik nu Monello Mezzo met een zachte pad. Duurt redelijk lang voordat de verwering weg is, met een vlotte pass ben je er niet. Hoewel je helemaal gelijk hebt dat je niet eeuwig door kan gaan lijkt deze vrij weinig te verwijderen en denk ik het nog wel vaker te kunnen doen. In het slechtste geval schiet ik er een keer doorheen, dan ga ik ze hoogglans zwart wrappen

Bovenaan Onderaan