Vreemd gedrag koppeling (O3, 1.4TSi)

Pendragon

Forumguru
Ik kan melden dat ik vandaag het bericht heb gekregen van ze dat er een bug in de software zit. De software is getest op eenzelfde O3 met hetzelfde resultaat. Hij heeft als het goed is ook de oplossing gevonden en ik hoor over 2 dagen of dat het echt was. Zo ja dan ga ik weer een dagje naar Nuenen en tunen we opnieuw.
 

EdK

Forumguru
Zo ja dan ga ik weer een dagje naar Nuenen en tunen we opnieuw.
Kijk het mag dan een rot eind rijden zijn vanuit t Galmere ( voor mij net zo ) , maar blijkt dus wel dat ze je serieus hebben genomen en naar een oplossing hebben gezocht en hopelijk dus nu ook gevonden hebben.
Tsja en vanwege de overlast die je hebt ondervonden kun je natuurlijk beleeft brutaal een extra korting vragen......

Nee hep je en ja ken je krijgen....:pardon:
 

Jewepe

Forumguru
Wat mij nu bezig houd is de vraag of de auto van @Pendragon de enige O3 is in het hele land die VAG-Techniek getuned heeft. Er zat immers een bug in de software en hun "test O3" had er ook last van. En verder helemaal niemand? Vreemde zaak.
 

Pendragon

Forumguru
Wat mij nu bezig houd is de vraag of de auto van @Pendragon de enige O3 is in het hele land die VAG-Techniek getuned heeft. Er zat immers een bug in de software en hun "test O3" had er ook last van. En verder helemaal niemand? Vreemde zaak.
Vind ik een goede vraag en ben dan zelf ook benieuwd of andere O3's dezelfde software hebben gekregen. Het gaat dan natuurlijk wel alleen om de 1.4tsi 140pk en die krijgen ze niet heel vaak denk ik. Meestal zijn het grotere blokken.
 

Pendragon

Forumguru
Vandaag terug geweest en het probleem is opgelost. Hij had eenzelfde O3 van een collega als test auto gebruikt en die kreeg met dezelfde software hetzelfde probleem. Na zoeken werd het gevonden in het start/stop gedeelte. Wat hij daar precies aan veranderd heeft weet ik niet, maar vast een paar nulletjes en eentjes Ik was blij en hij ook dat ik zo mee had gewerkt. Eind goed, al goed.
 

EdK

Forumguru
@EdK en die ja ga ik zeker proberen
emoji6.png
En ?? niet geprobeerd ?
 
Bovenaan Onderaan