Vragen waar in 10 jaar geen antwoord op kwam

Status
Niet open voor verdere reacties.

witte

Nieuw lid
Weet er iemand welke draad dit is aan de uitgangen van de radio ? Bij andere radio's is dit telkens een blauwe draad.
 
he heb mijn ipod dmv een icilink cradle met mijn mfd verbonden.ben nieuwsgierig of er iemand is die daarnaast tevens een dvd wisselaar ingebouwd heeft in combinatie met de dietz interface dus zowel de ipod als een dvd wisselaar [de wisselaar moet dan over de blauwe multilink aangesloten zijn] /forum/images/graemlins/680.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif
 

LenK

Forumguru
Net als bij de Stream krijg je op de Audience een verborgen scherm na tegelijk indrukken (vasthouden) van < en >

Scherm Debug

Version
Main 9.0.0.0
CD Mech 0.8.0.3
Options G2 DBG
Front 8.0.0.0

Hardware
PWM: Off (als je deze op On gaat de achtergrond verlichting aan, maar ook weer uit als je uit het menu gaat, nut ??)
CD Trans (als je deze optie kiest dan klinkt er een toon, ??)

Software
EQ: 1 (kan op 0, 1, 2, effect ??)
CAN EQ: EN (kan op EN en DIS, zal voor externe Equalizer zijn bijv Sound System)

Ik heb een Audience van 2005-01 met front MK1 (herkenbaar aan knoppen CD - A/F onder elkaar). Mijn radio ontvangst is redelijk.
 

Willis

Nieuw lid
Mijn audi/navigatie is een travelpilot dx met cd wisselaar in de koffer. Graag had ik de mogelijkheid om ook mp3 te kunnen beluisteren met cd wisselaar. Heeft hier iemand ervaring met ? Wat zijn de mogelijkheden ?
 

Reizende

Actief lid
Toch nog even wat info over bovengenoemde apparaten, ik denk dat het nuttige info is voor degene die veel met POI's werken.
Volg deze link en je vind een topic wat ik heb aangemaakt op navigatiehelpsite.nl

Succes voor degene die voor de keuze staan!
 

DeepHeat

Nieuw lid
Hallo allemaal, ik ben sinds kort (=een week) ook de trotse ehhh bezitter van een leaskoda
24.gif
, en ga nu aan de gang met het zelf inbouwen van een parrot 3300 met gps en ik dénk een brodit voor m'n htc tytn. Maar: ik zie een brodit powered kit voor vaste inbouw, met een molex plug. Nu heb ik wel een beetje verstand van techniek (=ik weet wat een molex plug is) maar waar laat ik die plug? Ik heb al zitten zoeken in het algemeen, maar kan nog niet echt vinden of ik die plug kwijt kan achter de audience radio. Vast wel, maar voor de zekerheid....
En: heeft iemand nog een onopvallende manier om de gps module kwijt te raken achter het dashboard? Is de ontvangst bijv. nog wel goed als ik de module in de handschoenenkast inbouw??

Alvast bedankt voor de eventuele info!

Edit: Parrot, Kram ISO2CAR, Brodit activeholder vaste inbouw en Brodit Proclip besteld (voor wie het interessant vindt). Update over de inbouw plaats ik misschien later, voor degenen die eenzelfde systeem overwegen.
 

henryy

Nieuw lid
pas heb ik op ebay duitsland een originele 2006 CD van Duitsland gekocht - volgens de verkoper de meest recente- voor het DX-systeem in mijn Octavia 1.9 diesel.
De softwareversie is van 20-12-2004. dwz dit staat in het register vande cd - er zijn dus geen kaartgegevens die recenter zijn. Dat is toch 2 jaar 5 maanden oud! En er klopt geen ruk van de kaartgegevens, ik heb mijn papieren kaarten er weer bij gehaald. Het meest om uit je vel te springen is wel dat soms de juffrouw aangeeft om af te slaan bij een onbenullige Ausfahrt op de autobaan. Als ik dat doe, rijd ik parallel aan de snelweg en bij volgende oprit mag ik er weer op van moeder. Daarnaast verkeersgegevens van zelfs meer dan 5 jaar oud -bijv. in Bocholt de stadsomleiding - zijn nog steeds onbekend.

Is iedereen toch zo tevreden met die troep van teleatlas? Ik kan mer niets bij voorstellen, ik heb spijt van mijn aanschaf.

Of heb ik misschien toch niet de meest recente CD zoals er toch honderden op ebay-D verkocht zijn aan tevreden gebruikers?(prijs was nu 60 euro) Weet iemand dan de softwaredatum van de meest recente 2006-7 CD?

Dank vast voor reacties. veel groeten henryy
 

Ericpeeke

Actief lid
De nieuwste edities (2007-2008) van de Teleatlas DX-navigatie CD-ROMs (o.a. voor Nexus) zijn verschenen.
Zie de link naar de webshop van Teleatlas voor meer informatie. In de Teleatlas webshop kosten ze eur 149,-. Met een beetje rondshoppen zijn ze wel een paar tientjes goedkoper te krijgen (met name in Duitse webshops).
Ik heb meteen een Benelux-editie besteld. (over een paar dagen zie je dus waarschijnlijk in de forum bazaar een versie 2006-2007 te koop ;)).
 
Niet urgent maar leuk en handig om te weten en evt. te optimaliseren.

Ik heb de stream radio en ben eg gelukkig met de service van Q-music en BNR inzake het melden van flitsinfo over de rds. Probleem is dat je soms wel iets te lang kijkt naar je radio om je melding af te wachten.

Nu heb ik gemerkt dat als ik de info-knop indruk soms een overzicht met zowaar zinsopbouw inzake de flitsers wordt gemeld. Jammer genoeg is het overzicht niet regelmatig en springt de radio redelijk snel weer terug naar de reguliere stand.

Heeft iemand kennis van het gebruikte systeem voor de info?
Wat is exact de bedoeling van het systeem?
Is e.e.a. in te stellen dat het info beter werkt?

Thx.
 

Fabia II Sport

Actief lid
Ik ben opzoek naar het aansluitschema van de dance Mp3 radio van mijn toekomstige (Is in de maak) Fabia 2 Sport.
Ik wil mijn huidige active sub Pioneer TS-WX205A inbouwen.
Deze kan op de speaker draden als op een RCA uitgang.
Nu wil ik oa weten of er een RCA uitgang op de Dance zit.

Kan iemand een layout posten van de Dance ?
 

Fabia II Sport

Actief lid
Ik heb laats gelezen dat je achteraf een bluetooth carkit in kan bouwen.
Ik spreek hierover de orginele carkit welk ook op de Maxi-Dot werkt.

Deze carkit wordt aangesloten op de bestaande can-bus en is te bedienen vanaf het stuur.

Zijn er al mensen die ervaring hiermee hebben en deze zelf hebben ingebouwd in een Fabia II of Octavia II beide hebben de zelfde can-bus.

Hier de benodigd heden: (orginele Scoda/VW/Seat parts)

1Z0 035 729 - Interface Unit (Ook voor het bedienen via de RNS510 Navigation Unit.)
8P0 035 503 E - Bluetooth Antenne
3B0 035 711 B - Microfoon
1Z0 971 813 62U - Behuizing Zwart of 1Z0 971 813 3AU Behuizing Ivoor
N909 460 01 - Expanding Schroef x2
N908 170 03 - Torx Schroef x2
6U0 819 055 - Klipjes x2

Hoe in te bouwen .... http://www.octavia-vrs.com/technical/bluetooth.html :623:
 

NoiZe

Nieuw lid
Door de bomen zie ik het bos niet meer :confused:

Ik wil graag een carkit in mijn auto (laten) inbouwen en wil dus de spullen bestellen. Carkit keuze wordt Parrot CK 3200 of Funkwerk Ego flash. Maar dan komt het lastige. Moet ik nu wel of niet een ISO2CAR kabel er bij bestellen en moet ik nu wel of niet een mutebox er bij nemen?

Verwarring ontstaat ook doordat de dealer aangaf dat een ISO2CAr niet echt nodig zou zijn. Zij hadden het over twe ekabeltjes (4 euro bij elkaar) die het werk ook konden doen, maar als ik het internet afstruin heeft iedereen het over de ISO2CAR voor de Skoda Octavia.

Ik heb een Skoda Octavia II met een Audience radio (Sound pakket: versterker dus).

Wie kan mij verder helpen?
 
Hoi,

Heb afgelopen zaterdag een Parrot CK3100 aangesloten op mijn Radio Dance in mijn Fabia II. FF pielen maar alles is gelukt, werkt super. Alleen werkt mijn externe aux aansluiting op de middenconsole niet meer. Ik heb om de parrot aan te kunnen sluiten een ISO Adapter kabel van skoda gebruikt.

Ik had zeker via de radio aansluitkabel de aux door moeten lussen via de ISO adapter?

Ik vraag dit om zeker te weten dat als ik de radio(en mijn netjes gemonteerde Parrot) moet gaan demonteren dat ik de Aux ook echt weer werkend krijg.

VD
 
De nieuwe superb wordt geleverd met een radio-cd genaamd "Swing".
In de cataloog staat erbij vermeld dat info over de parkeersensoren hierop weergegeven worden.
Nu dit scherm is echter nogal aan de kleine kant.
Mijn vraag is of dit type radio een nieuw soort is of dat deze al in andere modellen gemonteerd wordt??
En of iemand enig idee hoe dit ongeveer weergegeven wordt...??
Ik heb de weergave wel al op het type Bolero gezien, dan wordt de koffer van boven weergegeven en een balkje met blokjes geeft per sensor weer waar een obstakel nadert.
Deze manier van weergave kan volgens mij niet op het kleinere scherm van de radio Swing, vandaar mijn vraag...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan