Op de stratos velgen (7J/215/55/17) kunnen volgens de dealer geen sneeuwkettingen. Alleen mogelijk volgens het boekje op 6,5J/215/55/17. Ik heb Maggi Trak Sport 214 sneeuwkettingen gekocht. Moet ze alleen nog wel passen
. Niet de beste (of veiligste) oplossing maar ik heb ze gelukkig niet nodig gehad op skivakantie.De bandencentrale QTeam (B)En wie had jouw banden opgepompt?
Is het echt zo dat er geen sneeuwkettingen om de Stratos 7J-17" velgen kunnen/mogen? Waarom niet? Toch niet te weinig ruimte in de wielkasten?Op de stratos velgen (7J/215/55/17) kunnen volgens de dealer geen sneeuwkettingen. Alleen mogelijk volgens het boekje op 6,5J/215/55/17.
officieel kan dat niet volgens de fabrikant, maar er zijn genoeg kettingen met platte schakels te koop die zonder enig probleem gewoon passen hoor, ze zijn alleen iets duurder.Is het echt zo dat er geen sneeuwkettingen om de Stratos 7J-17" velgen kunnen/mogen? Waarom niet? Toch niet te weinig ruimte in de wielkasten?
Het gaat er dus om dat het platte schakels zijn? En dan vanwege de ruimte in de wielkast?officieel kan dat niet volgens de fabrikant, maar er zijn genoeg kettingen met platte schakels te koop die zonder enig probleem gewoon passen hoor, ze zijn alleen iets duurder.
Ik heb Maggi Trak Sport 214 sneeuwkettingen gekocht. Moet ze alleen nog wel passen