sitechris
Donateur
kleine nuance, de A6 kost meer in de aanschaf, maar als je de A6 na 3 jaar en een ton op de teller verkoopt, krijg je natuurlijk wel betere inruil terug als de Superb. De daadwerkelijke verschillen in kosten vallen dus minder hoog uit.
Mbt premium: heb in de A6 niet gereden, wel in vorige model 5 serie (de Bangle version zeg maar). En ik vind de 5 serie wel net wat beter. Betere afwerking, beter materiaalgebruik (dat plastic hout in de Superb kan echt niet) en beter/verfijnder onderstel. Dus een gedeelte van de meerprijs zie ik wel. Maar niet voldoende om ook tot aanschaf over te gaan.
Mbt premium: heb in de A6 niet gereden, wel in vorige model 5 serie (de Bangle version zeg maar). En ik vind de 5 serie wel net wat beter. Betere afwerking, beter materiaalgebruik (dat plastic hout in de Superb kan echt niet) en beter/verfijnder onderstel. Dus een gedeelte van de meerprijs zie ik wel. Maar niet voldoende om ook tot aanschaf over te gaan.
Mijn leaseauto is vorige week ingeleverd door mij met 181k km. Gepoetst en schoon. Niks afgeragd want mijn vrouw en kinderen moeten er ook schoon en veilig in kunnen meerijden. Ons bedrijf houdt het trouwens ook in de gaten of je niet in een vervuilde auto rijdt. En terecht want ik ben wel een visitekaartje voor de zaak toch?