Voorstoelen aan de korte kant

Bakkertje

Forumguru
@JeSko als de stoel zo goedstaat voor je pas ik daar echt niet in ;)
De elektrische verstelling zoals jij die hebt had ik ook op mijn S2 en daarmee kon ik prima zitten, nu dat ik een zitting heb die ook verlengd kan worden (eigenlijk al sinds 2015), zit dat helemaal perfect.
 

Eltjo

Forumguru
Tja, maar @JeSko, je blijft een pukkie vergleken bij diversen hier in dit onderwerp.:D
Jij hebt natuurlijk een aardig gemiddelde voor wie stoelen ontworpen zijn; zeer waarschijnlijk lengtes tussen de 1,6 en 1,9 mtr. M.a.w. ideaal, ik zou graag een dm of wat kleiner zijn, dat heeft een hoop voordelen en geeft meer keus.

Ik heb hetzelfde interieur als jij hebt in mijn pre-FL (zwart leer en alu strippen).
De zijdelingse steun vindt ik niet fantastisch. Voorgaande auto helde meer over in de bochten maar had een stoffen ASS bestuurdersstoel met prima zijdelingse steun. En leer glijdt.

@Chrisjemol dat is mooi knudde, die vervroegde stoeldementie. Ik heb wel eens gedacht dat er zo'n probleem was, maar dat kwam achteraf doordat er door schoonmoeder bij het "instappen" of mezelf tijdens autowerkzaamheden een achterwerk of bovenbeen het knopje indrukte.
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Zeer zeker @eltjo2 ik ben maar een ventje tegenover de meesten hier :D en met gemiddeldes zit je vaak beter dan met uitersten, en leer glijd inderdaad wat meer, dat merk ik ook tegenover m'n 308 met stoffen interieur. Een Alcantara/stoffen hoes zou dat kunnen verhelpen wel.

PS: je mag indien mogelijk altijd wat van die lengte aan mij doneren, als je er toch vanaf wilt :tongue: :maakmegek:
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan