Voorstellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Accelaron

Banned
Corne- je citeert onjuistheden. Ik heb inderdaad aangegeven nadat ik mijn e-mail had geplaatst ik enkele mails heb mogen ontvangen die van niet leuke aard waren. Daarom besloten mij verder in de anoniemiteit te storten en enkel mee te lezen op het fora. Als Corne daar dan zijn conclusie uit trekt en zich extra het haantje voelt, gun ik het hem. ik heb daar inderdaad de term halve lease wagen gebruikt omdat ik het mailcontact wat arrogant vond overkomen en ik dat ergens had terug gelezen. Corne heeft de foto's met helaas ook het kenteken gister avond van mij ontvangen omdat ik ze niet meer hier wilde plaatsen. Ik verwacht dan ook discreetie omterent die foto's.

Ik heb niemand verder iets te bewijzen, meelezen is dan nu ook het enige wat is zal doen.

Akte: De 3 mensen die mij gemaild hebben omtrent Italie kunnen dit berichtje als nietig beschouwen. Ik zie de eerste deze week al verschijnen.
 

CDK

Forumguru
@Accelaron, dit 'arrogante haantje' reageert voor de laatste keer op jou persoonlijk daarna komt er een DIKKE PUNT achter JOU.
ik was het die reageerde op Italië, toen ik om de naam van dat hotel vroeg heb jij mij geantwoord met een niet zo vriendelijke mail...
foto's heb je me NOOIT gestuurd...
o ja nog 1 ding...., get a life babyboy

PUNT.
 

LT83

Forumguru
Oke, natuurlijk je goed recht!!! Was anders ook zeer nieuwsgierig naar de foto's van deze dikke Superb, maargoed.
Hoop dat de persoon die deze week langskomt zijn ervaringen met ons wil delen!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Ridley

Forumguru
Ik begrijp niet wat het probleem nu is met sommige nieuwelingen: wij hebben toch ook gewoon aangemeld met een suffe Fabia... En daar zijn we net zo blij mee als een hond hond met zeven L......

De tijd van zwetsen ligt bij de meeste toch wel ver achter ons...

Btw: upload met iPhone kan ik zelfs, misschien is de foto kleiner omdat het een Faabje is ;)

ImageUploadedByTapatalk1371705804.474069.jpg
 

CDK

Forumguru
ik zie dat de topicstarter "banned" is, gelukkig maar, helaas spammed hij me nog per email :( vanmorgen weer opnieuw.....

ik sluit me aan bij de vraag van Eddiea om een slotje van een modje ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan