Voorstellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Accelaron

Banned
Eindelijk gevonden!

Op verzoek van 2 heren zal ik mij netjes voorstellen.

Ik ben Damon Accelaron, nog een midweekje 24 maar Vrijdag 21 Juni 25 jaar jong. en woonachtend zoals eerder opgemerkt in Bardolino. Echter wissel ik dat af met Nederland. Kindjes, twins van 5 jaar zitten gewoon in Nederland op school. Dus alle vakanties grijp ik aan om naar Italie te reizen.

Keuze voor Skoda was makkelijk, wie gaat er een simpele Audi rijden terwijl je een complete Superb kan rijden en nog met een aantal liters aan ruimte die ik nog noet eerder heb meegemaakt.

Vragen zijn welkom, weet even niks te vermelden.
 

Dennis Nijholt

Forumguru
Welkom Acclaron in dit forum. En zoals ik hier in dit forum al eens eerder tegen iemand gezegd heb die een audi ging kopen , ach een audi is een skoda met audi logo. ik hoop net zoals de 2 andere heren wel nog foto's te zien van je voor nederland bijzondere S2 combi
 

Accelaron

Banned
Bedankt, Ja! En zeker niet mijn laatste. Hiervoor Audi gereden, mijn schoonvader was dealer maar kreeg bijna geen korting. Ofwel, de Superb was gewoon compleet uitgevoerd. Bij Audi kan je blijven klikken aan opties en dan gaat het hard met de Eurotjes.
 

CDK

Forumguru
van harte welkom Acceleron :) alvast een fijne verjaardag! :) ennuh natuurlijk geen Audi maar Skoda, da's Simply Clever!

greetz Corné
 

ertromp

Forumguru
Zijn er mensen die deze zomer richting het Gardameer gaan? Meeting!? Gratis overnachten bij mijn buurman is mogelijk in zijn Hotel.
Ben vele jaren in Peschiera geweest op vakantie (dit jaar trouwens naar Portugal)
Wel ieder jaar de beruchte weer momenten gehad zoals de grote hagelstenen etc maar persoonlijk geen schade gehad. Het is een super gebiedt maar betreffende het weer super onvoorspelbaar. Maar een meeting aldaar: ik houd me aanbevolen :thumbsup:
 

Dennis Nijholt

Forumguru
ik rij richting Gardameer deze zomer...en dan nog iets verder richting de adriatische zee zo' n 200 km eind juli begin augustus
 

Accelaron

Banned
HOE moet ik een foto plaatsen? Fotos zijn te groot. Heb enkel een Ipad tot mijn beschikking en een telefoon.
De verlaging is meen ik van Weitek of iets in die richting, leverancier heeft het bij aflevering er al onder gezet. De velgen zijn replica's van een Audi,wat wil je in Italie haha.
 

Accelaron

Banned
Wie eventueel een knappe tocht door de bergen wil maken mag altijd contact met me leggen. Ik ken een paar geweldige routes!
 

CDK

Forumguru
@Acceleron, wat lees ik nu? dat je ook een 3.6 hebt (thanx Joske!) leuk! ben ik niet meer zo alleen, maar dat schreeuwt inderdaad om foto's, dus kom maar op! :)

greetz Corné
 

CDK

Forumguru
ennuh kom maar op met dat adres trouwens ik heb nog geen vakantie gepland en m'n vrouw wil graag naar Italië ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan