Voorstellen Skoda Octavia RS combi

koreaan

Forumguru
@s-line opbouwende kritiek? Ik zie alleen maar wat loze opmerkingen. Maar goed het zal wel heb geen zin meer hier verder over te discussiëren zonde van de tijd en energie.

Kan beter tijd en energie steken in het zoeken van 18" velgen. Dat is al moeilijk genoeg!
 

LT83

Forumguru
Die peus heeft misschien wel een 1.6thp met een dikke Gerrit GT40 jonguhhh en ligt zon 2,3356mm van de grond op 23 inchers.
S-Line zal hem wel gespoten hebben met een vlammenpatroon op de zijkant om het af te maken :D
Maar dat kunnen we op de foto natuurlijk net niet zien
 

koreaan

Forumguru
Misschien wat idee'en voor je! Mijn ex RS.

Dat ziet er stukken beter uit, verlagen is niet mijn ding. Heb er inmiddels motorisch genoeg ingestoken. Setje 18" zou het afmaken 19" lijkt net wat te veel van het goede. Ik denk dat jij 19" had? Op de foto lijkt het mee te vallen.

Zit binnen nu en pak em beet 2 jaar een nieuwe koppeling aan te komen. De standaard koppeling gaat geen jaren meer mee met het koppel. Zit er aan te denken om er dan sper in te zetten.
 

koreaan

Forumguru
Heb een setje velgen 18" op de kop getikt, na het zien van alles RS'jes op minimaal 18" begon het wel te kriebelen.
Zodra deze er onder zitten zal ik maar een topic starten in het mijn auto!
 

koreaan

Forumguru
Na een lange stilte toch even een kort bericht. De blauwe bakkes staat weer op originele 17" zenith velgen die zijn voorzien van winterbanden. Ik heb vandaag mijn 18" neptune afgeleverd bij bbb in Gorredijk. Ze worden antraciet gecoat en de stoeprandschade wordt gerepareerd.
 
Bovenaan Onderaan