Voorstellen, Rapid

Op afstand kan ook mocht je zelf een goed kabel hebben :-) en anders gezellig naar breda in een fijne auto is ook geen straf :-)

Als ik een goede kabel heb? Vertel eens, misschien kunnen we dat op die manier wel doen!

Weet jij toevallig zo welke instellingen er bij een Rapid gewijzigd kunnen worden? Ik zou namelijk graag de lampen aan willen hebben bij het openen van de auto (coming/leaving home lights?) en kan needle swipe ook bij mijn Rapid? Tevens was ik eigenlijk benieuwd of Start/Stop niet standaard uitgezet kan worden, vind dat helemaal niks haha :banghead:
 

Antera

Donateur
Als ik een goede kabel heb? Vertel eens, misschien kunnen we dat op die manier wel doen!

Weet jij toevallig zo welke instellingen er bij een Rapid gewijzigd kunnen worden? Ik zou namelijk graag de lampen aan willen hebben bij het openen van de auto (coming/leaving home lights?) en kan needle swipe ook bij mijn Rapid? Tevens was ik eigenlijk benieuwd of Start/Stop niet standaard uitgezet kan worden, vind dat helemaal niks haha :banghead:

www.lowering.nl/vcds

needle sweep heb ik niet meer getest op de rapid aangezien ik deze nog niet veel heb gehad

Goede kabel bedoel ik eigen een ross-tech kabel :-)
 

Handige Harry

Forumguru
Ik heb needle sweep aangezet op mijn rapid via de ondeleven , en dat werkt prima.
Ik zou ook graag het start stop systeem uit willen zetten trouwens, maar moet nog puzzelen wat ik dan moet veranderen.

En van harte welkom natuurlijk
 
www.lowering.nl/vcds

needle sweep heb ik niet meer getest op de rapid aangezien ik deze nog niet veel heb gehad

Goede kabel bedoel ik eigen een ross-tech kabel :-)

Aan de reactie van @Handige Harry te zien is dat blijkbaar een goed werkende optie :D!
Zo'n VCDS kabel heb ik helaas niet nee... Zal dus een keer langs moeten komen haha!

Ik heb needle sweep aangezet op mijn rapid via de ondeleven , en dat werkt prima.
Ik zou ook graag het start stop systeem uit willen zetten trouwens, maar moet nog puzzelen wat ik dan moet veranderen.

En van harte welkom natuurlijk

Dank! Benieuwd naar de needle sweep, een grappige, simpele en stoere optie/functie :D!
Ergens lukt het wel om mezelf aan te leren elke keer de Start/Stop knop in te drukken, maar helemaal uit zou beter zijn!
 
Overigens hier mensen met dumpvalve ervaring voor de 1.4 TSI? Lijkt me een leuke en simpele toevoeging om een beetje sportief geluid eruit te krijgen. Heb wat lopen zoeken in de topics maar word niet veel wijzer... en om nou een nieuw topic te gaan starten haha :)...
 
Ik niet of het door die 17" Velgen komt, maar hij oogt mooi laag ...vooral achter significant beter dan bijv die van mij...

Laatst even in de wielkasten gekeken en daar viel mij op dat de veren er nog erg mooi uitzagen. Glimmende zwarte veren met daarop een duidelijk leesbare code. Na die code even te hebben gegoogeld blijkt dat er een verlagingsset van Eibach onder zit. Dat verklaart hoe hij mooi laag staat op 17" wielen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Okki
Deze week de eerste spulletjes binnen gekregen voor de Rapid:

• Logo voorzijde zwart / racing blue
• Logo achterzijde volledig zwart
• Front lip(je) hoogglans zwart
• Honingraat grill
• Zwarte grill omlijsting
• Zwarte onderbumper sierlijst
• Monte Carlo getinte bumper reflectoren

2l9hcv4.jpg

drcbiv.jpg


Zodra er wijzigingen zijn aangebracht zal ik er natuurlijk even een foto van delen!
 

Okki

Donateur
needle sweep heb ik niet meer getest op de rapid aangezien ik deze nog niet veel heb gehad

Heb je bij mij aangezet....werkt perfect... (wel goed opletten als je start....want voor je het weet is het grapje alweer voorbij)
 
Met Pasen de Rapid is even onder handen genomen. O.a. het volgende aangepast:

• Honingraat Grill KI-R
• Grill Frame Zwart
• Front Logo Zwart/Race Blue
• Front Bumper Lip/Splitter
• Zwarte Sierstrip Onderbumper
• Achterbumper Reflectoren Monte Carlo
• Logo Achterklep Zwart
• Skoda 17" Rapid naar -> Skoda 17" Monte Carlo velgen

14t0di1.jpg


rc11sl.jpg


2yudsg5.jpg


rrni2a.jpg


208e7aq.jpg


15md1c5.jpg


Wat de Rapid nog te wachten staat zijn spacers/spoorverbreders (15mm) en rondom LED verlichting.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Ik ben nog even benieuwd of er mede Rapid rijders iets hebben gedaan met de uitlaat?

Die steekt zo half onder de bumper vandaan als een diesel... Wellicht is er iemand die er
een sierstuk naar achteren o.i.d. opgezet heeft?
 
Bovenaan Onderaan