Voorjaarsmeeting 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

Import Yeti

Forumguru
Ik hoop er bij te kunnen zijn. Één en ander is afhankelijk of mijn vrouw moet werken en of zij de auto nodig heeft.
Wellicht tot ziens.:D

Laatst bewerkt:

Desperado

Forumguru
Is iedereen ook zo slim om even in het topic met de poll te melden wanneer het het beste uitkomt?

Gewoon de poll gebruiken om in te vullen, het lijkt erop dat momenteel (stand na 1 dag) het merendeel de 3e kiest.
BTW...discussiëren over de dagen dan graag in het poll topic en discussiëren over het programma graag hier..anders lopen beide topics zo door elkaar haha :)

Kiswum

Forumguru
Ik hoop dat ik erbij kan zijn.

De route ziet er prima uit! Ik zie heel veel bekende plaatsnamen voorbij komen waar ik ben geweest met het leger.
Als "veteraan" heb ik mijn verbindingenopleiding in Ede gevolgt en zat daardoor vaak in de bossen in die omgeving. Schietcursussen in Harskamp + diverse oefeningen in die omgeving zoals Stroe/Garderen. Ten slotte heb ik voor mijn netwerkbeheerder opleiding veel op de kazerne van Nieuw Milligen gezeten.

R.Heikamp

Forumguru
als het op de 10e of de 24 ste is ben ik erbij (3de zit ik met de fabia sedan in denemarken, en de 17e moet ik werken, zie jullie in dat geval vast wel rijden ik rij in die omgeving met mijn werk helaas in een opel:( )

Kensel

Forumguru
Ziet er weer goed uit. Ook lekker centraal dus goed te bereiken.
Helaas zit ik met werk op zaterdag, waarvan ik de planning nog niet heb.

3 en 10 mei sowieso niet, de rest krijg ik de planning nog van. Poll vul ik later in.. Hoop wel dat het lukt om erbij te zijn.. :)

paultie

Forumguru
Ik zal de agenda er eens op na slaan. Weet nog niet of de vrouw dan moet werken.

Dan zal ik denk ik wel met de spaceback komen. Dan zullen denk ik de nieuwe zomervelgjes er onder zitten en de verlaging is dan ook geregeld.

Laatst bewerkt:

Falcon

Donateur
Heren/dames,

Door onvoorziene druk vanuit werk en privé moet ik helaas mij afmelden als organisator van de meeting.

Zou iemand Kensei mee kunnen helpen met de meeting?

CDK

Forumguru
dat is jammer zeg! normaal zeg ik wie A zegt moet ook B zeggen uitzonderingen daar gelaten!

Falcon

Donateur
Oh dit is zeker niet over 1 nacht ijs besloten, maar ik vond wel dat ik beter vroeg kon aangeven dan nog verder mee te wachten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan