Voorjaarsmeeting 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tallguy

Forumguru
Ik ben er in iedergeval lekker vroeg mee om te laten weten dat ik vandaag de 1e raderen in beweging heb gezet voor de Voorjaarsmeeting 2014.
Één en ander moet de komende weken vorm gaan krijgen, maar ik heb alvast een balletje opgegooid bij een dealer om bij hem de meeting te starten. Qua route en het foto moment heb ik ook al wat in gedachten dus...hopelijk gaat dit allemaal zoals het moet gaan

Ik post dit nu alvast zodat er niet per ongeluk meerdere mensen een voorjaarsmeeting gaan organiseren, dat zou dan zonde van ieders tijd zijn.
Topic mede om die reden als Sticky gemarkeerd tot er meer info vrijgegeven wordt.
 
Laatst bewerkt:

Tallguy

Forumguru
Aanvulling 1-2-2014: Zojuist heeft Skodadealer Jawes in Ede akkoord gegeven om de meeting bij hun te starten. Ede ligt mooi centraal in NL en dat zorgt hopelijk voor een hoop aanmeldingen. Voor Jawes is het een mooie kans om hun nieuw pand te laten zien wat afgelopen jaar is opgeleverd.
Ede is voorts een goede uitvalsbasis voor een rondrit over de Veluwe.

pand3.png

Het plan is dan ook om vanuit Ede door de bossen richting Apeldoorn te rijden richting Hoenderloo. Dan vlak na de A1 duiken we de weggetjes in richting Westerwolde en dan dwars door een stuk Veluwe naar Hoog Soeren. Daarvandaan richting Nieuw Millingen, Kootwijk en Harskamp om uiteindelijk terug te keren bij Jawes. Al met al een verwachtte afstand van zo'n 85km door een mooi gebied met mega veel plekken voor een foto moment of om even de natuur te bewonderen.
Los van de stop- en fotomomenten moet je rekening houden met een rondrit van 1,5 tot 2 uur.

Hieronder een overzicht van de route die gereden wordt:

rondrit meeting 2014.JPG

Vergeet niet alvast de poll in te vullen zodat we kunnen bepalen welke dag de meeting wordt gehouden (meeste stemmen winnen :) )

Verdere info zal deze en komende dagen hier nog volgen dus hou dit topic in de gaten!
 

Cordoba

Forumguru
Vrij grote kans dat ik er weer bij ben.

@Kensei De geplande route is iets van 80 km lang? (om een indicatie te hebben)
 

piair1982

Forumguru
Ik kom ook. Mocht er nog hulp in of bij de organisatie nodig zijn. Het is ongeveer thuiswedstrijd voor mij. ;)
 

Blackokkie2

Forumguru
Heb gestemd op 10 mei, 3 mei zal lastig worden i.v.m. een verjaardag. Maar kan nog zijn dat die zondags gehouden wordt.
 

Tallguy

Forumguru
Gewoon de poll gebruiken om in te vullen, het lijkt erop dat momenteel (stand na 1 dag) het merendeel de 3e kiest.
BTW...discussiëren over de dagen dan graag in het poll topic en discussiëren over het programma graag hier..anders lopen beide topics zo door elkaar haha :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan