Voorjaars meeting Škodaforum - zaterdag 24 mei 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

Happyman

Forumguru
Net ook ff snel de auto gewassen. Nu zijn de krassen tenminste goed zichtbaar :facepalm: Onderweg naar het tankstation ging nu ook mijn andere led drl stuk :mad:. Heb die gele bollen er maar weer in gestopt.

nietje72

Forumguru
De wasstraat heeft vanmiddag zijn werk uitstekend gedaan en afgerekend met het saharazand. Daarna heb ik nog even handmatig nagepoetst waar de borstels niet konden komen dus de O2 is weer echt wit. Nu maar hopen dat de voorspelde buien de Veluwe mijden. :wavecry: Tot morgen!! :cheers:

nietje72

Forumguru
Zonde @Happyman, snel nieuwe bestellen. Welke led's had je erin? Check morgen die van mij ff (3e generatie canbus van Leddel). Doen het al ruim vijf maanden prima.

plaza

Forumguru
[quote="MaRco2,
Hoi Marco,

Ik hoop dat je er bij bent morgen , maar alle begrip en hopelijk deze week dan
een goed nieuws show , fingers crossed....sterkte samen.

ertromp

Forumguru
Zo , autotje door de wasstraat gedaan , nu nog snel effe stofzuigen voordat het donker is...en tot morgen.
Zeker tot morgen! Ik herinner me nog een zeer geslaagde forummeeting bij jou in Zutphen enkele jaren geleden. Dat was een super meeting en hartstikke leuk die ontvangst bij jou in het Leesten
Dat het morgen ook maar weer een geslaagde meeting mag worden :D

paultie

Forumguru
De rapid ook even in de wasbox onder handen genomen. Alleen nog even stofzuigen, voltanken en dan zijn we er klaar voor.

@ertromp Ik hoop dat ik met de spaceback nog op je VCDS lijstje sta in Ede?
Nog een ander vraagje had jij nog van die mooie skodaforum stickers? Zo ja kan ik een tweetal setjes van je afnemen? (1 voor de S2 en 1 voor de SB)

Bis morgen allen!

ertromp

Forumguru
De rapid ook even in de wasbox onder handen genomen. Alleen nog even stofzuigen, voltanken en dan zijn we er klaar voor.

@ertromp Ik hoop dat ik met de spaceback nog op je VCDS lijstje sta in Ede?
Nog een ander vraagje had jij nog van die mooie skodaforum stickers? Zo ja kan ik een tweetal setjes van je afnemen? (1 voor de S2 en 1 voor de SB)

Bis morgen allen!
Je staat nog steeds als eerste op de lijst @paultie :D Een Rapid Spaceback heb ik nog niet aan de kabel gehad.

Voor de stickers moet je bij de hofleverancier van het forum zijn: @Kiswum :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan