Voorjaars meeting Škodaforum - zaterdag 24 mei 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

LT83

Forumguru
Haha, de voorpret is soms nog leuker, dus geniet er maar van.
Bezit van de zaak is einde van het vermaak ;)

nixor

Forumguru
hehe, dan kom je maar niet te dichtbij :D
Nee, je kan misschien eens kijken of er nog iets van te maken is door te polieren of dat het echt een respray zou moeten worden. Maar een respray ga ik er niet maar aan uitgeven, heeft al iets te veel km's.

MaRco2

Forumguru
Beste mensen,

Door omstandigheden komt onze deelname op losse schroeven te staan. Misschien dat ik nog alleen kom zaterdag, dat ligt er aan hoe alles vrijdag verloopt of zelfs zaterdagmorgen.

Na ruim een week wachten op de resultaten van het bloedonderzoek (waar geen spannende dingen in te vinden waren) moeten we nu met Daisy een MRI laten doen in Drachten (narcose).

Hopelijk geen hersentumor o.i.d. De afspraak hadden we eigenlijk op vrijdag staan i.v.m. het doorsturen/ontvangen van het patientendossier/bloedonderzoek, maar dit was net al gereed en nu kunnen we morgenochtend al terecht, wat nog een klein kansje op deelname geeft (vrijdag MRI was definitief een no go).

Een beetje ontspanning na de laatste weken (ook vorige week een neefje van 34 begraven) is wel welkom, maar als Jolanda niet alleen wil zijn, houdt het op.

LT83

Forumguru
We zien je graag komen Marco, maar begrijpelijk als het niet gaat lukken.
Denk dat ik voor iedereen hier spreek als ik zeg dat we met je mee hopen op een goede uitslag van de scan!
Veel sterkte in ieder geval.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan