Voorjaars meeting Škodaforum - zaterdag 24 mei 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hetzer

Forumguru
Hmm, 46 deelnemers, ook nog een aantal op ovb
Ga ervan uit dat we op zaterdag op een auto op 40 gaan uitkomen, nog een mooi aantal

Kippie-style

Forumguru
Dus jij hebt een heel snelle auto met heel veel pk's, maar bij de eerste de beste drempel houdt jij de hele stoet op??

Mag ik dat heel erg grappig vinden? :laugh:

Gelukkig hebben ze op snelwegen geen drempel :) En ben wel soort van tegen hardrijden in woonwijken enz dus ideaal om me zelf te beheersen zo.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Canon-Eye

Forumguru
Max. 30 in een woonwijk is prima - maar de drempels die dat moeten bevorderen zijn vaak totaal ongeschikt om er met meer dan 25 overheen te gaan.
Dat vind ik wel behoorlijk irritant...

Blackokkie2

Forumguru
Ja of drermpels in 60km=wegen waar je met maximaal 40 overheen kan. Maar ja, wegen aanleggen is een kunst. En kunst is een ondergeschoven kindje in Nederland.

Cordoba

Forumguru
+1 Blackokkie2. In Zoeterwoude hebben ze daar ook zo'n handje van: 10 km/u drempels neerleggen op 60 km/u wegen, je ziet daar dan ook dat auto's massaal met 2 wielen door de berm gaan om de drempels te ontwijken.

Canon-Eye

Forumguru
Volgens mij zijn er zelfs ontwerpnormen voor drempels (waarvoor niet trouwens), alleen worden die kennelijk ondergeschikt gemaakt aan andere overwegingen - semi-kunstzinnige daaronder begrepen, die met de praktijk niet zoveel te maken hebben...

Desperado

Forumguru
Komt dat zien, komt dat zien! SKODA FORUM MEETING!!
Nog vier vrije plaatsen!!!!!!!!

Drempels.....de meest vervelende straat in Ede zit gelukkig niet in de route. Daar zitten drempels in waar niet iedereen overheen gaat komen :wavecry:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan