Voorjaars meeting Škodaforum - zaterdag 24 mei 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kiswum

Forumguru
Is er ook een Skodaontmoetingsplaats voor mensen die langs de Ikea Son zullen rijden (A2 richting A50)? Of wellicht verderop bij de tankstation op de A50/A59 bij knooppunt Paalgraven?

Sparkie

Forumguru
Nog interesse in een colonne uit de regio Leiden/Alphen a/d Rijn?

Zelf zit ik te denken aan het Informatiecentrum langs de A4 bij Hoogmade of aan het eind van de N11 bij de McDonalds langs de A12 bij Bodegraven.

Is er ook een Skodaontmoetingsplaats voor mensen die langs de Ikea Son zullen rijden (A2 richting A50)? Of wellicht verderop bij de tankstation op de A50/A59 bij knooppunt Paalgraven?
Langs Paalgraven kom ik ook. Alleen geen flauw idee hoelaat nog, vriendin gaat immers ook mee en maybe de kids ook.

Kiswum

Forumguru
Langs Paalgraven kom ik ook. Alleen geen flauw idee hoelaat nog, vriendin gaat immers ook mee en maybe de kids ook.
Mijn vriendin gaat ook mee, maar de kid blijft in dit geval thuis. Wellicht kunnen we de dames en de kinderen in 1 auto plaatsen en dat de mannen in 1 auto laten zitten ;)
10.00 uur lijkt me wel een mooi tijdstip.

Wie o wie sluit zich aan in Dordrecht om 09.30h @Mc Donalds A16 / N3 afslag 's Gravendeel? <br /><br />@Corné de Kluijver<br />@nixor<br />@Kippie-style <br />@Hetzer<br />@......<br/>@internetboarder

Der Einser

Forumguru
Volgens mij kunnen jullie beter aparte topics maken voor de verschillende richtingen. Dit begint echt onoverzichtelijk te worden

Derk

Forumguru
Laat t ff weten kunnen we samen rijden. Nog meer mensen die vanuit arnhem/huissen gaan??

Gr. Derk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan