Voorjaars meeting Škodaforum - zaterdag 24 mei 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaRco2

Forumguru
Bekend plekje, deze overgang (maar dan vanaf de andere kant) heb ik ook in een toerrit zitten. Het stukje weg na de overgang (al iets zichtbaar op de foto) gaat herrie geven (lijkt wel of je op massieve banden rijdt dan).

ertromp

Forumguru
Bekend plekje, deze overgang (maar dan vanaf de andere kant) heb ik ook in een toerrit zitten. Het stukje weg na de overgang (al iets zichtbaar op de foto) gaat herrie geven (lijkt wel of je op massieve banden rijdt dan).
Inderdaad mooie klinkerweg de berg op :D

nietje72

Forumguru
We komen trouwens van de kant waar de foto naartoe is genomen dus gaan de berg af. Remmen testen dus ;) Zitten een paar leuke bochten in voordat we beneden zijn. Voor de liefhebbers: zoek 'Assel' in Google Maps en klik op het StreetView mannetje. NS is geïnformeerd dat er tussen 13.30 en 14.00 uur geen treinen rijden omdat wij er langs moeten. :D

lugolux78

Donateur
Berg op, berg af in Nederland.... Mmmh toch maar eens een Ardennen rally met de Belgische vrienden organiseren... Alleen de snelweg van Luik naar st. Vith is al de moeite waard laat staan als je bijvoorbeeld Spa ff van de snelweg gaat. Hihihi. Heb trouwens nog geen skoda gescoord voor die dag... Maar de Audi is top conditie maar dat doen we niet... Dus dealer lastig vallen...

Kensel

Forumguru
Ontopic: Ben heel benieuwd. Begin steeds ongeduldiger te worden.. En nu het weer ook beter is/wordt (en hopelijk blijft), is een extra kers op de taart ;)

Offtopic: Bij Malmedy de snelweg af en de Ardennen is is ook een gaaf stuk (Route d'Eupen, Malmedy). Ook lekker sturen en bergop en bergaf.. Moet je alleen niet om half 2 's nachts doen als het regent.. ahum..

Cordoba

Forumguru
NS is geïnformeerd dat er tussen 13.30 en 14.00 uur geen treinen rijden omdat wij er langs moeten. :D

We kunnen anders ook de NS even bellen dat er daar blaadjes op de rails liggen?

@Kensel in de Ardennen zijn inderdaad leuke stukje sturen, maar ook in Luxemburg kom je hele mooie stukjes tegen. Ik krijg nog steeds een grote grijns op mijn gezicht, als ik denk aan het bezoek aan Europese bierruilbeurs in Luxemburg 2 jaar terug: al km's lang, zat er een SLK vrij kort op de achterbumper terwijl ik met de volgeladen Faab met 75 pk een kronkelweggetje naar boven reed. Er was geen veilige mogelijkheid om in te halen, en de Faab kon ook niet veilig veel harder berg op. Op een gegeven moment moest ik even behoorlijk in de remmen voor een haarspeldbocht, en gelijk weer op het gas om de snelheid er in te houden. De SLK had heel veel moeite om door die haarspeld bocht te komen, en zat er direct meer dan 200 meter achter i.p.v. 10 meter. (hij was blijkbaar nog meer verrast dan ik door de plotselinge haarspeldbocht).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan