Voorjaars meeting Škodaforum - zaterdag 24 mei 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

nietje72

Forumguru
Ik probeer er bij te zijn maar weet nog niet of ik de hele dag kan. Anders wordt het rechtstreeks naar Lunteren of sluit aan als de stoet onderweg is want het is voor mij een thuiswedstrijd. Wellicht gaan m'n 2 kleine meiden ook mee. Hebben we bij Jawes trouwens de beschikking over hun VAS kast mochten er aanpassingen nodig zijn die niet via VCDS mogelijk zijn? Dus voor het overzicht: nietje72-O2 FL Combi-1 persoon (ovb 2 kids).

Kiswum

Forumguru
Ach die 100ste editie versies zijn gemaakt in een beperkte oplage vanwege het 100 jarig bestaan van Skoda.
Volgens mij zijn dit Octavia's, Fabia's en misschien zelfs Superbs geweest, allemaal full options dacht ik.

Blackokkie2

Forumguru
Ach, maar voor diegene waar geen plaats meer voor is mag vast wel meerijden met een ander forumlid die wel gaat.

Kiswum

Forumguru
Tussenstand wordt op de eerste pagina steeds geupdate (het kan zijn dat er soms een vertraging in zit door de vele aanmeldingen).

Desperado

Forumguru
Het grootste probleem is gewoon ruimte bij Jawes. Die is niet zo heel groot. Ik denk dat er ook niet op een paar auto's meer gekeken hoeft worden. Dit topic is voornamelijk bedoeld om ook te kijken hoeveel mensen we kunnen verwachten. Dit ook omdat we onderweg nog een rustpauze hebben op een locatie die ook besproken moet worden ivm koffie en gebak mogelijkheden.

dirkkroneman

Forumguru
Ja dat snap ik, maar als we de 50 gepasseerd zijn (wat ik nog moet zien, maar het kan altijd natuurlijk). Dan parkeren ze elders in de buurt lijkt me :) We zullen zien! Het wordt iig gezellig.

• Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan