Voorbereiding Mini meet 4.0: the vag edition (2018)

Goofy@5E

Forumguru
Gratis bestaat de dag van vandaag niet meer, gewoon met bonnetjes werken, moet geen winst gemaakt worden he, bedoeling is een gezellige dag met een toffe bende, en wat betreft die stunt van onze huisbakker @philippe bakker alleen maar respect voor die gast, voor mijn part mag em er gerust iets voor vragen, zen grondstoffen kosten ook geld,

@Tuner111 je weet me te bereiken als ik iets kan doen
 

philippe bakker

Forumguru
Gratis bestaat de dag van vandaag niet meer, gewoon met bonnetjes werken, moet geen winst gemaakt worden he, bedoeling is een gezellige dag met een toffe bende, en wat betreft die stunt van onze huisbakker @philippe bakker alleen maar respect voor die gast, voor mijn part mag em er gerust iets voor vragen, zen grondstoffen kosten ook geld,

@Tuner111 je weet me te bereiken als ik iets kan doen
. De kracht van een organisatie of vereniging is vrijwilligerswerk sponsoring en gratis dingen verwezenlijken. Ik heb daar een voorbeeld in willen stellen. En das graag gedaan. Tenslotte kan ik dan es live zien wie allemaal mijn flauwe grappen moet aanhoren
 

leon-cupra

Forumguru
Kzal het topic mss terug in de juiste richting trappen ;)

Een uitlaten-leverancier uitnodigen. Skytune? Milltek?
Zullen wel paar geinteresseerden voor zijn.
 

B.Stuurder

Forumguru
Wat weten Nederlanders nu over een frietkraam ? :). Ze kennen nog geeneens deftige mayonaise. Tis overal fritsaus
Hé, een frikadel speciaal moet ook met fritessaus natuurlijk. Dus als het weer in België is, dan graag bereikbaar via een weg waar ik mijn vullingen niet uit mijn kiezen verlies en mét frikadel speciaal....

Het idee van Corné om het bij een tuner te doen is ook niet slecht. Net ff anders dan bij een dealer en velen vinden een testbank-run wel leuk om te doen.
 

vleier

Forumguru
nou ik lees al veel goede ideeen.
Zou graag willen helpen met sponsoren waar nodig maar denk dat niemand zit te wachten op hout :maakmegek:
 

Tuner111

Forumguru
Hey all,

ik ga alles eens goed doorlezen en zien wat ik kan regelen. @Goofy@5E hulp is altijd welkom, zeker omdat het elk jaar toch groter word en ikzelf veel aan mijn hoofd heb op zo een dag :D

het idee van een frietkraam is wel leuk, maar gratis kan dat helaas niet ;) maar ik bekijk de mogelijkheid.

De meeting zal zowiezo altijd bij mijn dealer doorgaan omdat ik daar een hele goed verstandhouding met heb. ook zal ik iemand van br-performance aanspreken of zij iets kunnen doen voor ons.

zoals je al kunnen lezen hebt ga ik de meeting opentrekken naar heel de vag groep. Dit voornamelijk om eventueel vag belgië (dieteren) er bij te kunnen betrekken. als ook om meer diversiteit te brengen voor iedereen :)


Alvast bedankt !

Mvg, Bram
 

leon-cupra

Forumguru
Gaat dat extra terrein bij skoda waasland dan al beschikbaar zijn? Want vandejaar was het al te klein aan het worden op de parking.
 
Bovenaan Onderaan