Voetverlichting plaatsen in een O2 FL

Maartenvds

Forumguru
@EdK dit is toch je boordnetmudule waar je in pin 50 moet steken nog 2 foto’s hopelijk ter verduidelijking of ik ben echt op het verkeerde been bezig nou dan mag een mede forum lid me komen helpen haha
 

Bijlagen

  • B2B82DA9-A2D6-4A4D-A796-68904AB06773.jpeg
    B2B82DA9-A2D6-4A4D-A796-68904AB06773.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 42
  • 9D6E675F-83E5-44A2-91CF-D32E4D774F7A.jpeg
    9D6E675F-83E5-44A2-91CF-D32E4D774F7A.jpeg
    791,3 KB · Weergaven: 35

EdK

Forumguru
Ik durf het je niet te zeggen @Maartenvds , ik zit deels mee te lezen voor mezelf als ik straks één en ander wil aanpassen.
Maar toen je om verhaal stekker begon te vragen schoot mij van de How To te binnen.
En doordat ik nog geen foto had gezien van jou , had ik idee dat je aan die How To wat zou hebben.
Maar daar begin ik nu ook aan te twijfelen of je daar mee weg komt...
 

EdK

Forumguru
Daar mag je wel van uitgaan, alleen frustrerend dat je het niet kunt afmaken ..
Maar beter wachten dan iets slopen vanwege ongeduld
 

Maartenvds

Forumguru
Dit werkt alleen heb ik een berg aan foutmeldingen die ik niet weg krijg en in me lights & vision staat alleen nog de travel mode :sterretjes::sterretjes: me acherlichten werken niet meer wel op de knipperlicht maar dan knippert alles mee mijn mistlampen staan nu als DRL HELEP haha
 
Laatst bewerkt:

Marcooctavia

Forumguru
Dit werkt alleen heb ik een berg aan foutmeldingen die ik niet weg krijg en in me lights & vision staat alleen nog de travel mode :sterretjes::sterretjes: me acherlichten werken niet meer wel op de knipperlicht maar dan knippert alles mee mijn mistlampen staan nu als DRL HELEP haha

En hoe is het er nu mee? @Maartenvds
Zo te horen het je niet spanningsloos gewerkt.
Dus de accu even losgehaald voor dat je de stekker hebt verwijderd.
Of in ieder geval je contact uit voordat je de stekker uit je boorddet haald.

Marco.
 

Maartenvds

Forumguru
En hoe is het er nu mee? @Maartenvds
Zo te horen het je niet spanningsloos gewerkt.
Dus de accu even losgehaald voor dat je de stekker hebt verwijderd.
Of in ieder geval je contact uit voordat je de stekker uit je boorddet haald.

Marco.

zeker wel ik heb de spanning eraf gehaald! en had ook de sleutel eruit. Het lijkt erop alsof er iets mis is gegaan met het coderen in vcds. Enige wat ik nu niet werkend krijg is zn centrale vergrendeling, ruitenwissers en de achterklep. Ik vind dit echt heel bijzonder heb het nog niet eerder zo gehad.
 
Laatst bewerkt:

Marcooctavia

Forumguru
Beste @Maartenvds als jij originele Vcds kabel hebt gebruikt kan je in de log je aanpassing terug halen.
En je oude code terug zetten.
Of als je eerst een uitdraai gemaakt heb deze code ook terug zien.

Marco.
 

Maartenvds

Forumguru
Beste @Maartenvds als jij originele Vcds kabel hebt gebruikt kan je in de log je aanpassing terug halen.
En je oude code terug zetten.
Of als je eerst een uitdraai gemaakt heb deze code ook terug zien.

Marco.

dit is gebeurd en toch blijven er meldingen staan een groot deel is ook weer weg gegaan en gebleven daarom zit ik een beetje met mijn handen in het haar en ben ik bang dat een deel van de boordcomputer kapot is gegaan.... Toen ik hieraan begon werkte alles perfect dus ik ga echt uit van een softwarematig probleem!
 

EdK

Forumguru
We zijn bijna een week verder nu en ben toch wel erg benieuwd @Maartenvds hoe het nu is en indien problemen weg zijn wat het probleem uiteindelijk was !!??
 

Maartenvds

Forumguru
We zijn bijna een week verder nu en ben toch wel erg benieuwd @Maartenvds hoe het nu is en indien problemen weg zijn wat het probleem uiteindelijk was !!??

sorry @EdK ik had mer @Marcooctavia een prive conversatie Coding is terug gezet en alles werkt weer behalve mijn dagrijverlichting voor maar dit is ook te wijden aan de schadehersteller want mijn hele voorkant is vervangen geweest na een aanrijding dus waarschijnlijk is er iets mis met de connectoren of leds zelf
 
Bovenaan Onderaan