Voetverlichting plaatsen in een O2 FL

Maartenvds

Forumguru
Nou dit stond eigenlijk al wel op mijn lijstje nu eindelijk maar het setje besteld ben benieuwd hoe het inbouwen mij vergaat haha iemand nog tips/trucs? Dat over de accu is echt een must las ik dat je hem loshaalt dan zal ik even mijn radiocode moeten opzoeken als hij er lang af is vraagt hij toch om die code?? (hoop dat mensen hier ervaring mee hebben!)
 

vaggie

Lid
De radio code heb je niet nodig eenmaal aangemeld in de auto.

Mijn ervaring met voetverlichting is dat het prima te doen is. Meeste werk is draden leggen en wegwerken.
 

Maartenvds

Forumguru
De radio code heb je niet nodig eenmaal aangemeld in de auto.

Mijn ervaring met voetverlichting is dat het prima te doen is. Meeste werk is draden leggen en wegwerken.

Top ik ga mijzelf volgende week ergens aan wagen om ermee te beginnen! nu nog te druk met andere dingen haha
 

Maartenvds

Forumguru
Beste mede leden,

Eindelijk een vrije zaterdag middag alle kabels zijn getrokken maar nu hoe krijg ik in hemelsblauw die boordnetmodule los iemand die me hierbij kan helpen?? Groetjes Maarten
 

ertromp

Forumguru
Het gaat niet om de radio/navi Ed maar de boordnetmodule onder het dashboard
.......
.......
......
Voor @Maartenvds : je hoeft alleen de witte stekker los te halen die op de boordnetmodule (de grote zwarte box) geklikt zit los te halen
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Marcooctavia

Forumguru
Ik wacht wel even op antwoord haha mooie tijd om een broodje te gaan eten

Bij de stekker zit een trekbandje om de kabel en de stekker heen.
Maak dit los.
Aan zijkant van de stekker aan de kant van de kabelboom zit een lipje die de binnenkant van de stekker blokkeert.
Klik dat los en strek de binnenkant van de stekker er uit.
Zoek de nummertjes op en klik je bedrading er bij.
En nu alles omgekeerd weer monteren.

Marco.
 

EdK

Forumguru
Kijk anders eens in de How To achteruitrij camera
Daar word ook met een paar foto's op één van de 50 blz uit de doeken gedaan hoe die stekker te ontgrendelen om er stekker pennetjes bij te steken...
Want als jij post kan @Maartenvds wel op de fiets richting kroeg of kerk wezen....:pardon:
 

Maartenvds

Forumguru
Hier de foto’s ik kom er niet uit misschien ben ik te voorzichtig maar ik ga ook even in die handleiding kijken ff zoeken waar hij staat
 

Bijlagen

  • 5160D1EB-DDEC-42A8-9A99-67CA5833C872.jpeg
    5160D1EB-DDEC-42A8-9A99-67CA5833C872.jpeg
    847,3 KB · Weergaven: 57
  • F3269BC2-9B6E-4388-816C-E66A6E5AB0BA.jpeg
    F3269BC2-9B6E-4388-816C-E66A6E5AB0BA.jpeg
    984,4 KB · Weergaven: 53
Bovenaan Onderaan