Vocht in de kofferbak !!

turboturbo

Forumguru
Bij mijn Fabia zit (zat) die strip gewoon vastgeklemd dmv rubberen onderdelen (die in mijn geval half vergaan waren) geen gaten en geen schroefgaten.

Is dus geen octavia maar (schroef)gaten in een (afwatering) gootje lijkt mij een risicovol ontwerpje.... :D
 

r de graaff

Nieuw lid
Ik heb nog geen kans gezien de afbeelding te openen omdat hij het niet doet op mijn telefoon, zal vanavond eens achter de pc gaan zitten. Maar in elk geval bedankt zover
 

r de graaff

Nieuw lid
Nou heb het eens bekeken en ga er van de week mee aan de gang.ben benieuwd of het lukt en of ik iets kan vinden. allen bedankt voor de feedback.
 

Kruut

Nieuw lid
Het is al een oude topic, maar omdat het onderwerp blijkbaar nog steeds actueel is reageer ik toch maar....
Ik heb het gevonden!!! Ik heb hetzelfde probleem, water staat na flinke regenbui links en rechts in de kofferbakcompartimenten achter het achterwiel. Het water blijkt door te lekken bij de achterste zijramen. Er zit bij de octavia 1 een metalen strip boven het achterste zijramen, en daar komt het water vandaan na uitgebreid testen. Ik houd jullie op de hoogte over het vervolg/ reparatie. Ben wel blij dat ik het eindelijk gevonden heb!
 

turboturbo

Forumguru
Dank voor het melden! Er zullen mogelijk in de toekomst altijd lieden zijn die nog eens op zoek zijn naar mogelijke oplossingen!

En dan heb je ook nog stakkers zoals ik die het leuk vinden om alles mee te lezen en mee te reageren. Vind het leuk om te lezen hoe iets afgelopen is.


Keep us posted.
 
Bovenaan Onderaan