VLOOT VAN HET SKODAFORUM!

Logic

Actief lid
ik zei ook "soms" /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Sommige zijn inderdaad wel helder van geest.... af en toe dan... /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif

[/ QUOTE ]

Ik wel ja, maar nu jij, want ik lees dat jij een IT consultant bent /forum/images/graemlins/grin.gif, dus vertel es; waar consulteer jij in? /forum/images/graemlins/icon_smile_question.gif
 

Logic

Actief lid
Luciano is denk ik toch niet zo helder....
Want waar zou een IT Consultant nou in consulteren, effe denken, in de IT sector misschien? /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Logic

Actief lid
@luciano: Ik neem alles terug, je bent heel helder want je hebt helemaal gelijk /forum/images/graemlins/grin.gif
Maar ehh, hoe weet jij dat?
 
/forum/images/graemlins/ot.gif Ach, als ik een website bij iemands naam zie staan, klik ik er altijd op en laat me zo graag verrassen waar de leden zich in het dagelijks leven mee bezighouden.
Nu weet ik dus wanneer ik een keer op zoek moet naar ergonomische stoelen dat ik o.a. bij jou terecht kan. /forum/images/graemlins/aangenaam.gif
Het forum is voor mij in de eerste plaats voor het "Skodavertier". Maar het is ook verrekte handig te weten dat we elkaar ook zakelijk vooruit kunnen helpen mocht dat nodig zijn! /forum/images/graemlins/winkie.gif
 

Logic

Actief lid
/forum/images/graemlins/ot.gif oja, mijn profiel, ik geloof dat ik niet zo helder was...... /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Hetzer

Forumguru
Ik heb mijn RAV-4 van het rijk moeten inleveren!!!

ik heb er wel wat moois voor terug gekregen een Touareg!!!!,

een 2.5 TDI, helaas maar voor een paar maanden, daarna krijg ik m'n stok oude Mercedes G-klasse weer terug /forum/images/graemlins/blush.gif
 
Bovenaan Onderaan