VLOOT VAN HET SKODAFORUM!

VEEJAY

Forumguru
Ik denk dat we nu wel groot genoeg zijn voor dit topic /forum/images/graemlins/cheer.gif

Welke auto's hebben we (ook als ze nog in bestelling zijn, je komt er toch niet meer onderuit : /forum/images/graemlins/tongue.gif)

Skoda Fabia

Skoda Octavia I

Skoda Octavia II
-Veejay O2 Elegance 2.0tdi



Skoda..
 

Droopy

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Welke auto's hebben we (ook als ze nog in bestelling zijn, je komt er toch niet meer onderuit : /forum/images/graemlins/tongue.gif)

Skoda Fabia

Skoda Octavia I

Skoda Octavia II
-Veejay O2 Elegance 2.0tdi
-Droopy O2 Elegance 1.9tdi DSG



Skoda..

[/ QUOTE ]

Misschien toch handiger in pol vorm ??
 

Hetzer

Forumguru
precies en vergeet niet onze favorit en felicia hardliners, en het verschil tussen de fabia en fabia "facelift".......
 

Karstieman

Forumguru
@Veejay, klopt. Alleen exciter kan polls maken.
Dus laten we hopen dat hij dit weekend tijd heeft om een poll te maken !
 
Liefs geen poll!. /forum/images/graemlins/grin.gif
Waarom niet gelijk een database hangen onder je profiel waarin je je eigen auto samenstelt a.d.h.v. model, motor, uitrusting, opties.
Kunnen we leuk queries maken om te kijken hoeveel auto's nu precies hetzelfde zijn of niet.... /forum/images/graemlins/tongue.gif
Als ik het aantal IT'ers bekijk of dit forum, moet dat toch te realiseren zijn. /forum/images/graemlins/529.gif
 
Nou dan laat die consultants maar eens een zakenkeesje maken over de informatie die de gebruikers van dit forum wensen en een functioneel ontwerp maken van de oplossing.
Er zal gegarandeerd iemand zijn die hier een technische vertaling van kan maken. Vervolgens mogen de consultants onder ons voor de implementatie zorgen en een duidelijke instructie aan de gebruikers. /forum/images/graemlins/shocked.gif
 

Logic

Actief lid
wow, kwam dat er allemaal in 1 keer uit of heb je er eerst rustig over nagedacht /forum/images/graemlins/crazy.gif /forum/images/graemlins/grin.gif
 
@Wiseguy: inderdaad! Maar ik had gehoopt op wat positieve reakties, want dan hadden we samen iets leuks kunnen maken.
Een poll is een poll en je doet er verder helemaal niets meer mee! Alle inspanningen van de poll ten spijt maar als ik wil weten wie allemaal in een O2 2.0 TDI Elegance Storm Blue met Dynamic pakket met 17"LMV /Stream / MaxiDot / Chroom striping / Chroom uitlaat / Blue vision rijdt omdat ik dat zo'n mooie auto vind, dan kom ik daar alleen maar achter door van alle leden zijn of haar signature door te nemen. Als alle gegevens in een database worden opgenomen dan maak ik een keuze a.d.h.v. mogelijke opties en krijg ik in 1 keer te zien dat jij o.a. zo'n fantastische auto rijdt!
De poll lijkt mij overbodig. Zo meteen weten we dat er 233 leden zijn met een O1, 538 met een O2, 2 een Superb enz.
Dat is heel interessant (?)
 

Wiseguy

Actief lid
Sommige zijn inderdaad wel helder van geest.... af en toe dan... /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif
 
Bovenaan Onderaan