Vlokkie's Fabia III Combi DSG

Cordoba

Forumguru
Welkom Vlokkie en veel plezier met de Faab. Er is één ding wat ik niet helemaal kan rijmen: je hebt als woonplaats 'Gouda' staan, en de auto is opgehaald bij Ab Mulder, dus ongeacht welke vestiging toch zo'n 100 km rijden.

In eerste instantie dacht ik even dat de 'sleutelproblemen' mogelijk te maken hadden met de verandering van de Skodadealer in Gouda.
 

Vlokkie

Senior Member
Er is één ding wat ik niet helemaal kan rijmen: je hebt als woonplaats 'Gouda' staan, en de auto is opgehaald bij Ab Mulder, dus ongeacht welke vestiging toch zo'n 100 km rijden.

Ik heb (voorheen) van Loon wel in de gelegenheid gesteld, maar deze kon/wilde niet mee met het prijsvoorstel van Ab Mulder.
E.e.a. heb ik hier reeds beschreven;)
 
Laatst bewerkt:

Vlokkie

Senior Member
Hagelstenen zo groot als pingpong ballen vannacht rond 4 uur hier in Gouda, een beangstigende ervaring, zeker om te horen hoe ze op onze Velux dakramen klapte.
Verder geen schade, behalve hagelschade aan de auto! Panoramadak heeft het overleefd, maar de motorkap niet.:banghead:
Vanmorgen vroeg gelijk bij de auto wezen kijken, maar auto was nat, dus zag niets, maar m'n vrouw belde net dat ze al 2 deuken heeft ontdekt in de motorkap!
(Zaterdag auto helemaal gepoetst en in de Collinite 845 gezet, kon vanmorgen wel de prachtige beading zien, maar zag daardoor de deuken niet)
Het merendeel van de auto's in de straat heeft trouwens hagelschade!
 

CDK

Forumguru
@Vlokkie, wat een ellende zeg! Een uitdeuker zal het er vast weer netjes kunnen laten uitzien, maar de ellende die je er van hebt.... :(
 

Vlokkie

Senior Member
Ik ben niet heel erg actief geweest op dit forum, maar wel veel mee gelezen:lezen:

Toch wil ik jullie meenemen in de zoektocht naar een opvolger voor de Fabia.

Vooral gekeken naar;
- de Scala, maar in DSG (dus 1.5) met wat opties erg duur.
Tevens vertelde de dealer mij dat de Scala het eerste jaar niet beschikbaar is voor private lease...?!?:arghh:
- De Kamiq komt voor mij te laat.
- Ook nog gekeken naar een Octavia, maar dit was precies op het moment van wisseling naar MJ2020, zou op dat moment een maand duren voor de MJ2020 te configureren was voor de dealer (Slechte zaak Skoda!), dus ook deze auto zou vermoedelijk te laat komen voor me.

Helaas kon Skoda dus niets voor me betekenen :bloos: en komt er een einde aan het Skoda-tijdperk:wavecry:

Ook gekeken naar andere merken, maar uiteindelijk besteld.........

Kia Proceed in GT-PlusLine trim met DCT-7 automaat in de kleur Infra Red.
kia-proceed-2019 GT-PlusLine Infra Red.jpg

Aflevering half juli.
 
Bovenaan Onderaan