Vlokkie's Fabia III Combi DSG

Vlokkie

Senior Member
30 maart 2015 bevestiging van PON dat auto definitief is besteld.

Specs:

- Fabia III Combi 1.2 TSI DSG, Style
- kleur Race Bleu
- zicht- en licht pakket
- parkeersensoren voor + achter
- telefoon + tech pakket + DAB
- Clubber velgen
- beige interieur
- panoramadak.

Productie wk 25.
Levering 10 juli.
 
Laatst bewerkt:

Vlokkie

Senior Member
Wat een anekdote, dat heb ik weer:

Wordt ik 8 juli gebeld door mijn dealer dat de aflevering 10 juli niet door kan gaan, de reden;
De auto is in Nederland, zou gisteren op transport gaan naar de dealer, maar de auto kan niet verplaatst worden want die staat op slot met de sleutels erin:sterretjes::banghead:
Om schade (en dus herstel) te voorkomen is er een nieuwe sleutel besteld en is de aflevering een week uitgesteld!:bloos::cry:

Omdat ik mijn huidige auto recent heb verkocht zit ik nu zonder auto.
Ter compensatie mocht ik op kosten van de dealer voor dat weekend een auto huren:dankje:
Nieuwe leverdatum 16 juli!
 
Laatst bewerkt:

Vlokkie

Senior Member
14 juli gebeld door de dealer, sleutel is er nog niet dus levering 16 juli niet haalbaar.
Dealer durft geen nieuwe leverafspraak met me te maken.

Toch 16 juli afspraak laten staan, maar dan om een vervangende auto op te halen bij de dealer totdat de nieuwe auto geleverd zal worden...
 

Altos

Banned
Da's wel echt pech hebben!
Ik zou het hele verhaal wel ff zo goed mogelijk checken als ik jou was...voor het zelfde geld heeft ie al transportschade en wordt deze as we speak gerepareerd...maar ik wil je geen rotgevoel geven hoor, ik hoop dat hij er morgen gewoon staat zoals je hem besteld hebt.
 

Vlokkie

Senior Member
Da's wel echt pech hebben!
Ik zou het hele verhaal wel ff zo goed mogelijk checken als ik jou was...voor het zelfde geld heeft ie al transportschade en wordt deze as we speak gerepareerd...maar ik wil je geen rotgevoel geven hoor, ik hoop dat hij er morgen gewoon staat zoals je hem besteld hebt.

Heb er zelf ook een flink onderbuik gevoel over, zeker omdat de dealer mij niet kan vertellen waar de auto nu is!
Morgen ga ik een tijdelijke vervangende auto halen, wanneer de bestelde auto dan wel geleverd wordt ?!?
 

peterrapid

Forumguru
Dat is balen en eigenlijk onbegrijpelijk dat zoiets zelfs kan gebeuren ... dealer is ook niet echt communicatief zoals ik lees. Veel sterkte met het wachten.
 

CDK

Forumguru
@Vlokkie, balen kerel, maar het komt voor dat een auto vergeten wordt om mee te nemen op transport of dat deze tijdelijk zoek raakt. Het terrein bij Pon in Leusden is immens groot :jaja: Onze Fabia heeft er ook enkele dagen in een vergeten hoekje gestaan. @peterrapid, de dealer kan hier niets mee, alleen afwachten, ze krijgen marginale informatie van de importeur en kunnen dan ook weinig tot niets zinnigs aan de klant vertellen. Aflever afspraken worden in 99% van de gevallen gemaakt op basis van inschatting / ervaring hoe lang het duurt voordat een auto bij de dealer staat :jaja:
 

Altos

Banned
Ik moet zeggen dat het interieur me helemaal niet tegenvalt, staat hem best goed eigenlijk!
Ik heb een Edition besteld dus had geen keuze qua kleur.
Veel plezier alvast!
 
Bovenaan Onderaan