Virtual Cockpit Karoq bestellen?

marcogeleijns

Nieuw lid
Zojuist een belletje gehad van de dealer dat het digitale scherm leverbaar is.
Kosten €570

Verwachtte levertijd januari 2019

Morgen ga ik langs voor een offerte
 

Pendragon

Forumguru
Volgens mijn screenshot die ik van Skoda heb gekregen (paar posts terug) is het 590 euro voor Ambition of de Clever Edition. Voor de Style Business is het 490 euro.
 
D

Deleted member 28385

Bericht van Skoda.

Nu bestelbaar: Digitaal instrumentenpaneel !

Bij de introductie van de KAROQ is reeds het digitaal instrumentenpaneel aangekondigd als een volledig nieuwe optie voor ŠKODA. Tot op heden was deze optie zeer restrictief en daarom niet beschikbaar gesteld voor de Nederlandse markt. Vanaf januari 2019 wordt het digitaal instrumentenpaneel wél leverbaar op de KAROQ m.u.v. de KAROQ Clever Edition, deze is per direct leverbaar! Het digitale instrumentenpaneel is per 10 juli 2018 bestelbaar in uw DMS middels de optiecode “9S0” op de Clever Edition, Ambition Business en Style Business. Op de Ambition Business en de Clever Edition bedraagt de consumentenadviesprijs € 590,-, op de Style Business bedraagt de meerprijs € 490,-.
 
D

Deleted member 28385

Geen idee, ik reageerde op bovenstaande waar de prijs ter sprake kwam.
 

marcogeleijns

Nieuw lid
Inmiddels heb ik de offerte, ook bij mij €490, icm een Style Business.

Weet iemand of er aanpassingen/tweaks mogelijk met het scherm?
 

wakkie

Senior Member
De prijslijst van de business uitvoeringen per 1 augustus 2018 laat een verhoging zien van € 700,00. Als aanvulling wordt het volgende vermeld:


De in rood gearceerde gegevens in onderstaand kader zijn berekend o.b.v. de CO2waarden uit modeljaar 2018. Door de overgang naar de WLTP testmethode kan de definitieve CO2-uitstoot, de BPM en dus de netto- en bruto catalogusprijs en de consumentenprijs vanuw auto afwijken van onderstaande prijzen. U leest hierover meer in het WLTP addendum dat uw ŠKODA dealer toevoegt aan uw offerte.

Als je ook nog een VC bestelt dan ben je bijna € 1.200,00 armer
 
Bovenaan Onderaan