wakkie
Senior Member
Ik heb 1.5 tsi met 19 inch.
Dan was het, toen je auto bestelde, nog mogelijk. In de huidige configurator kan ik alleen het door mij genoemde model ontdekken waarop de 19” mogelijk zijn.
Ik heb 1.5 tsi met 19 inch.
Af fabriek misschien, maar ik heb mijn 19" Craters gewoon achteraf laten leveren en omgewisseld voor de standaard 18" LM.Volgens mij zijn de 19 inch Crater velgen alleen te verkrijgen op het 2.0 TDI 4x4 model.
PON leest hier ook mee dat is 100% zeker, zijn volgens mij zelfs lidZouden de medewerkers van PON ook het forum volgen
Zeker weten dat ze lid zijn. Al is het alleen maar onder een fictieve naam zonder ooit iets te posten. Een betere info bron kun je als leverancier niet wensenZouden de medewerkers van PON ook het forum volgen en met name dit topic? Zo ja, dan zou een reactie van die kant zeer welkom zijn, maar ik reken nergens op!
ze doen er dan toch niet veel mee. Genoeg klachten te vinden op het forum waarvan vele terugkomen maar nooit opgelost geraken.Zeker weten dat ze lid zijn. Al is het alleen maar onder een fictieve naam zonder ooit iets te posten. Een betere info bron kun je als leverancier niet wensen![]()