Verwijderen wielboutdopjes

EdK

Forumguru
Verzenden met PostNL € 8,41 Veghel
4,00 € audivw24.de


Dus lekker bij de dealer kopen....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rudger

Lid
Via Ali kan je zo’n tangetje bestellen en dopjes hebben ze ook. Een set van dopjes en tangetje kost nog geen €2. Voor mijn zus slotbouten gekocht en toen alle dopjes moeten vervangen omdat de kleur van de origineel geleverde dopjes niet in slotbout uitvoering te krijgen waren.....

tangetje kost iets van €3, 20 dopjes dopjes rond de €10/15 bij de dealer. Ze heeft bij haar Kodiaq een reservewiel, maar ook geen tangetje. In de Yeti zonder reservewiel zat ook zo’n tangetje er niet bij.

Even de rekening van de dopjes bewaren en bij de bandenboer deze laten betalen....
 

EdK

Forumguru
In de Yeti zonder reservewiel zat ook zo’n tangetje er niet bij.
In die van jou dan misschien niet, maar in de Yeti en nu de Fabia 3 van mij zat/zit hij wel degelijk bij het reservewiel.
Bij me RR weet ik het niet meer of dit er bij zat.....
 

Renkie

Forumguru
En wat nog wel handig is;
Als je de auto heen brengt en je weet dat ze bij de wielen moeten: leg dat ding even klaar want anders heb je alsnog kans dat ze met een tang of schroevendraaier bezig gaan.

Overigens zou ik wel nieuwe dopjes claimen bij die bandenboer.
 

EdK

Forumguru
en kon hem ook niet bestellen
Omdat ze te beroerd zijn op het artikelnummer te zoeken en daardoor kunnen ze hem niet bestellen.
Had jij met artikelnummer gekomen, had men het gewoon kunnen bestellen en dus leveren.....
 

Okki

Donateur
@EdK ik had keurig een uitdraai van de Etka onderdelenlijst bij me, compleet met onderdeel nummer.

792011100.png

Alleen stond het bij hen niet in het systeem en kwamen ze met zo'n metalen gedraaide lostrekhaak wieldop.
"Die gebruiken wij er altijd voor" zei hij nog....

Bij de zaak in Zwijndrecht hoefde ik niets te noemen, die wisten gelijk wat ik bedoelde...
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Duijzer

Donateur
€ 1,53 16% Off | Auto Wiel Moer Caps Hub Schroef Cover 17 Mm Voor Skoda Octavia 2 A7 A5 A4 Vrs Fabia 2 1 rapid Yeti Superb 3 Felicia Citigo Rs
https://a.aliexpress.com/_BUE077
Ik krijg ze net binnen, 1,54 incl verzending en er zit zo’n clipje om ze te verwijderen bij.
 
Bovenaan Onderaan