Verwijderen hoofdsteun voor bevestigen kledinghanger

EdK

Forumguru
Dus je zegt dat het frame van de rugleuning meteen gemaakt word met frame hoofdsteun en dat het dan pas bekleed word ?
Mwah denk toch echt dat beide apart gemaakt en bekleed worden en dat dan pas de hoofdsteun geplaatst word
En dan moet het altijd op één of andere manier te verwijderen zijn.
Want stel dat om één of andere manier de hoofdsteun defect raakt dan zou ik een hele nieuwe stoel met hoofdsteun moeten kopen ??
Geloof ik niets van
 

Rick

Senior Member
Over het dynamic pakket gesproken: was er niet iemand die vandaag foto's kon maken van de 1e auto's met het dynamic pakket??
 

Canon-Eye

Forumguru
Bestaan er dan principiële bezwaren tegen een kledinghanger van een ander merk, die je wel om de stangen kunt bevestigen zonder de hoofdsteun helemaal uit te bouwen?
Zo eentje gebruik ik al jáááren - en m'n jasjes kan het blijkbaar niet schelen...:)
 

Flem_nl

Forumguru
[quote="EdK, post: 314028,
Geloof ik niets van[/quote]
Dan niet. Zie foto!
asypaqa2.jpg
 

Flem_nl

Forumguru
Over het dynamic pakket gesproken: was er niet iemand die vandaag foto's kon maken van de 1e auto's met het dynamic pakket??
Yup, zou ik zijn. Helaas (ook tot verdriet vd dealer) is de auto niet geleverd vandaag! Hopen op morgen!
 
Ik ben vrij recent met mijn O3 ELB met de gewone (alcantara) stoelen naar de dealer geweest, ze hebben daar moeten concluderen dat het voor mijn auto NIET mogelijk is de hoofdsteunen van de voorstoelen te verwijderen. Dus nu opzoek naar een ander type kledinghaak ;)
 

Joske

Forumguru
Ik ben vrij recent met mijn O3 ELB met de gewone (alcantara) stoelen naar de dealer geweest, ze hebben daar moeten concluderen dat het voor mijn auto NIET mogelijk is de hoofdsteunen van de voorstoelen te verwijderen. Dus nu opzoek naar een ander type kledinghaak ;)
dat is duidelijk!
 

cali05

Forumguru
Ik ben vrij recent met mijn O3 ELB met de gewone (alcantara) stoelen naar de dealer geweest, ze hebben daar moeten concluderen dat het voor mijn auto NIET mogelijk is de hoofdsteunen van de voorstoelen te verwijderen. Dus nu opzoek naar een ander type kledinghaak ;)

Binnenkort wordt mijn O3 bekleed met leer, ben dan benieuwd hoe ze dat gaan doen met hoofdsteunen die niet te verwijderen zijn?
 

isonic125

Actief lid
Dus orginele kledinghanger is alleen in de basis versie te gebruiken?
Of heeft die ook WOK waardoor de skoda kledinghanger dus helemaal niet meer in de nieuwe Octavia is te gebruiken?
 

Monteurtje

Forumguru
Hoofdsteunen zijn eenvoudig te verwijderen. Heb het al een keer gedaan en ook een kledinghanger gemonteerd. Maar die past eigenlijk niet. De busjes die erbij zitten moeten over een knikje en dan moet je gewoon door duwen, breekt die wel maar de hanger schuift er nog overheen. Dus maakt niks uit.

Zal proberen een duidelijke beschrijving te plaatsen.

De pennen van de hoofdsteun zitten in een geleider in de rugleuning. De bekleding aan de bovenkant van de rugleuning bij de geleider moet je iets naar beneden drukken. Dan zit er een klein 'palletje' die je moet je indrukken en de pen naar boven drukken. En dat aan beide kanten.

Dit moet wel duidelijk zijn lijkt me.

Dit geldt dus voor een stoel met losse hoofdsteun.
 

cali05

Forumguru
[quote="Het ligt dus vooral aan de stoel zelf, met geïntegreerde hoofdsteun, dat je geen kledinghanger zou kunnen monteren, niet aan WOKS.[/quote]
Laat ik nou geen stoel met geïntegreerde hoofdsteunen hebben maar één met verstelbare hoofdsteunen, want dan kan ik inderdaad wel bedenken dat die geïntegreerde hoofdsteun niet verwijderd kan worden dat is namelijk nogal zonde van de stoel :banghead:
 
Bovenaan Onderaan