Idd. Aan je auto handtekening te zien (en het feit dat je al in het bezit bent van een O3!!!) heb je geen dynamic pakket. Anders had het helemaal niet gekund.Heb je al in je gebruikshandleiding gekeken. In de engelse versie staat het op bladzijde 69 head restraints te lezen hoer je ze kunt verwijderen. Of heb je sportstoelen, daar schijnen ze niet te verwijderen zijn. Succes.
Nou nou, autocorrectie??... hoer ...

al een geluk dat de autocorrectie geen komma erna geplaatst had of het was helemaal compleet geweestNou nou, autocorrectie??![]()

Ook in een ambition businessline volgens mij in geen enkele octavia 3 zijn de voor hoofdsteunen (WOKS) te verwijderen. De verwijzing naar de manual gaat over de hoofdsteunen achter.Heb je al in je gebruikshandleiding gekeken. In de engelse versie staat het op bladzijde 69 head restraints te lezen hoer je ze kunt verwijderen. Of heb je sportstoelen, daar schijnen ze niet te verwijderen zijn. Succes.
Only the rear head restraints may be removed.

Nee hoor, may is grammaticaal correct als aanduiding dat je het zou kunnen doen. Heeft niks met het Nederlandse "mogen" te maken.
Dat de voorstoelen hierbij niet worden genoemd geeft aan dat het daar niet de bedoeling is - kennelijk zijn die constructief niet op eruithalen berekend.
Maar wellicht kunnen die wel zover omhoog dat je genoeg "blote stang" overhoudt om de voetjes van zo'n kledinghanger er omheen te monteren. Heb ik met de mijne ook zo gedaan, zonder 'm eruit te halen.

. In de Nederlandse handleiding staat: " Alleen de hoofdsteunen achterin kunnen worden uitgebouwd". Het vervelende is dat hoofdsteunen voor er simpelweg niet uitkunnen en als je de originele skoda kledinghanger hebt (die in de accessoireslijst staat) je echt de hoofdsteunen moet verwijderen wil je kledinghanger kunnen monteren aan de hoofdsteun. Alleen maar omhoogschuiven biedt geen soelaas. Nu staat er wel vaker dat iets niet kan maar dan blijkt het met een trucje toch te kunnen, daarnaar ben ik opzoek.Het heeft te maken met het anti whiplash systeem (woks) heb ik me laten vertellen.

Ook in een ambition businessline volgens mij in geen enkele octavia 3 zijn de voor hoofdsteunen (WOKS) te verwijderen.
O3Dan zal het truukje een slijpschijf worden vrees ik..
Stond het in accessoires van O3 of ander model?
GaatZover ik weet heb ik ze tot nu bij al me Skoda's op de voorstoelen gewoon kunnen verwijderen.
Bagger omdat er geen kledinghanger op kan?!geen dynamisch pakket dus kopen, want tis dus bagger