Verwarming Seat Leon 5F

Tees

Donateur
Nog een +1 voor een brug! Ik ben al een jaar of 6 lid van een AHC, en ik ben al vaak blij geweest dat ik daar gewoon een brug tot m'n beschikking heb. Het werkt zoveel fijner als je gewoon de ruimte hebt voor wat er moet gebeuren. Bij een DHZ garage kost dat vaak zo'n €10-15 per uur, en vaak kan je daar ook nog specifiek gereedschap lenen en wat advies krijgen.
Bovendien is in veel gemeenten sleutelen aan je auto op straat verboden in de APV, vanwege het risico op milieuincidenten.

PizzaPieter

Donateur
Zoals jullie weten doet mijn schoonvader normaliter het onderhoud en dat doet hij een bevriende garage in de buurt.
Schoonpa wordt alleen al wat ouder en die garage is steeds drukker, dus ik wil hem en hen er eigenlijk niet mee belasten en het gewoon zelf proberen, low key prutsen (al ben het wel eens dat sleutelen onder de auto in de kou en met chemische vloeistof mss niet de handigste optie is).
Ik ga het dus nog eens even in beraad nemen ;)

Tees

Donateur
Is t niet een optie om buiten de reguliere openingstijden n die garage aan de slag te gaan? Bijvoorbeeld op een zondag. Mogelijk wil de garage dat niet ivm regelgeving waar hij gedonder mee kan krijgen, maar tis het proberen waard.

Bovenaan Onderaan