Verwarming niet te regelen

KaRoQ-2023

Actief lid
Dat filmpje zul je ook niet vinden (of het moet in scene gezet zijn): wat ik begreep is er net genoeg ruimte voor de handen en de onderdelen om te manoeuvreren, maar kun je zelf niet eens zien wat je aan het doen bent. Er is dus ook geen ruimte om een cameraatje/telefoon of iets dergelijks te positioneren om te filmen én genoeg ruimte te hebben voor het uitvoeren van de klus.

Dus een klus waar je wel wat handigheid in moet hebben en liefst ervaring.....Onhandig ben ik niet, dus ik hoop deze winter een beetje door te komen en komende voorjaar/zomer maar eens gaan kijken en proberen.

@Monteurtje zou ervaring hebben, maar weet niet of hij nog actief is op deze site. Heb hem ook een PM gestuurd.
 

Cordoba

Forumguru
Monteurtje mag van zijn werkgever dit niet voor anderen doen, als ik het goed heb begrepen, en voor de klant van zijn werkgever ben ik bang dat gewoon de officiele 4-5 uur werken op de rekening staat. Ik zie heel af en toe nog een berichtje van Monteurtje, maar weet niet of hij tegenwoordig vooral leest, of bijna niet meer op het forum komt. (edit: ik zie net dat hij 31 augustus voor het laatst op het forum is geweest dus dat is zo'n 10 weken terug)
 

Ted

Forumguru
Als je lichamelijk vitaal bent en je bent handig, zou ik zeggen gewoon een poging wagen. Merk vooral zoveel met een vitte viltstift opdat je later weet hoe het zat maak zo nodig foto's. Ik zou denk ik de voorstoel uitnemen dat is heel weinig moeite. Ook de tandwiel standen merken. Ik heb geen ervaring met deze klus maar wel al diverse koppelingen en vertande distributiesnaren vervangen en dat is mij altijd goed gelukt. Overigens zijn de how to's best goed en laten zien dat het kan. Is het gelukt dan geeft dit toch een kick.
 
Bovenaan Onderaan