Verwarmbare voorruit nu wel configureerbaar?

MartijnW

Actief lid
@Joske volgende week vriest het, als ik er aan denk maak ik een foto voor je :) maar het is niet zo complex hoor, gewoon een kacheltje zoals onderstaand op je middenarmsteun (achter of voor) zetten, kabel langs de deur naar buiten en daar in het stopcontact (waar bij mij alleen stroom op staat als de tijdklok in de garage aan staat), 's ochtends deur open kacheltje eruit en rijden maar :)

Hoeveel watt is die kachel ?
 

Joske

Forumguru
Eigenlijk heeft @micky er zo eentje:

Gas-LPG-Forced-Heaters-Best-Space-Heater.jpg


30.000 Watt :D

maar hij wou het niet meer toegeven na onze twijfels over brandveiligheid.. :deuk::deuk::deuk:
 

ferry

Lid
De vraag is natuurlijk, zit de voorbereiding hiervoor standaard in iedere O3 ??

Ik had dus laatst ruitschade met mijn O3 zonder verwarmbare ruit en heb de dealer gebeld of zoiets mogelijk was. Hij vertelde dat er standaard helaas geen voorbereidingen voor aanwezig zijn en dit dus een relatief duur grapje ging worden.
 

ferry

Lid
Tja wie weet, het is een lease auto dus als het uberhaubt wel zou kunnen was het toch weer een hoop geregel waarschijnlijk....
 

Circus

Lid
Eens, zonder aansluiting geen voorruitverwarming. Aanleggen van de draden zal een hoop geld kosten of je zou zelf wat moeten maken met een draad van/naar de sigaretten aansteker :deuk:
 

EdK

Forumguru
Heb je bij een RS toch niet nodig..... Gaat zo snel dat ijs niet kan aanhechten...
 

TurboBooster

Forumguru
Bij een verwarmde voorruit heb je ook een andere comfort-module nodig dit ivm. de can-bus aansturing.
Het word dus een kostbare aanpassing.
 

micky

Forumguru
Er zijn vaak zaken die je online niet kunt configureren maar bij de dealer wel, je kunt absoluut niet vertrouwen op die online calculators.
 
om in Belgie de verwarmbare voorruit te bestellen, dien je ook de verwarmbare voorzetels te nemen. Zal wsch te maken hebben met die extra comfortmodule die nodig is.

Ik heb ze, en ze heeft vanochtend goed gediend om de voorruit ijsvrij te krijgen. Alleen spijtig dat je de ijskrabber toch nog moet bovenhalen voor de zijruiten...
 

Sparkie

Forumguru
Mevrouw Sparkie en ik waren vanmorgen even langs bij de Ford dealer, omdat ze na 5x een Corsa misschien toch iets anders wilt en deze naast de zaak waar ik mijn banden moet laten wisselen ligt.
Daar vertelden ze ons dat de verwarmde voorruit exclusief bij Fords (en Volvo's) te leveren is.

Nu weet ik natuurlijk niet wat daarvan waar is en heb zijn opmerking maar gelaten voor wat het was.
 
Bovenaan Onderaan