Verschillen tussen Fabia combi greenline 1.2TDI van 2010-2012

ik bedoel onderstaand voorbeeld omtrent verkeersborden...onderstaande is wel van een rns510 maar zag bij collega ook op zijn rns315 oftwel amundsen+
 

Bijlagen

  • 2017-rns--vw-navi-dvd-5-cd-a-multimedija-gps-slika-91755358.jpg
    2017-rns--vw-navi-dvd-5-cd-a-multimedija-gps-slika-91755358.jpg
    47,6 KB · Weergaven: 36
klopt die van mij ook vandaar....wist niet dat er verschillende soorten van amundsen+ ( rns315) zijn. heb wel eens via markplaats gereageerd op iemand die rns kan updaten .....had aangeven dat bij een amundsen+ het moeilijkst is om firmware up te daten vergeleken met bv rns510.

meeste durven het niet aan om de amundsen+ up te daten....wel apart dat het zo moeilijk is om die up te daten en de andere rns wel makkerlijk te doen zijn
 

Canon-Eye

Forumguru
Mijn Amundsen+ geeft alleen het max snelheidsbord (en niet eens altijd), geen andere borden.
Dat doet elk navigatiesysteem toch?
Daarvoor hoeft het de borden helemaal niet te "zien", laat staan te herkennen, want het kan zo'n indicatie (in de vorm van een snelheidsbord-pictogram) geven op basis van de locatiegegevens die zijn opgeslagen in de navigatiekaart. Dat verklaart ook waarom-ie het "niet eens altijd" doet: de kaart loopt achter bij de werkelijkheid.
 

duimp

Lid
Ok ik heb een amundsen+ maar ik heb niet zo mooie navigatie indeling als bovenstaande afbeelding.

Zit dat in de firmware update dan?
 
Bovenaan Onderaan