Verschil tussen de Superb I en II

Document gevonden op internet, was er enige tijd geleden zelf op zoek vandaar. Overigens loopt het modeljaar 2011 al ergens vanaf de zomer van 2010.

@BMJK Veel plezier alvast van het afhalen van de auto (van je vrouw)
 

BMJK

Nieuw lid
Thanks. Zou bijna vergeten te vermelden dat mijn Vrouwe zich ook er op verheugd. Alleen net ietsje minder dan ik dat doe. ;) Zij gaat er dagelijks in rijden. Ik niet. Woon heerlijk dichtbij mijn werk (500 meter). Dat is nu jammer met een nieuwe auto maar aan de andere kant heb ik ook geen last van de dagelijkse filebeslommeringen. En dat is, Higgy, ook weer op zijn Frans gezegd: "superb"!
 
Kan iemand dit uitleggen? "De chromen raamomlijsting op de Comfort (Businessline) modellen is vervangen door
zwarte raamomlijsting. Op de Greenline uitvoeringen blijft deze wel in chroom uitgevoerd."

Zoals ik het lees zitten er op de Comfort Businessline Greenline chrome raamomlijstingen, maar klopt dit ook?
 
Klopt.

De greenline businessline heeft extra t.o.v. de comfort businessline:
- Banden met lage rolweerstand
- Chromenlijst rond zijruiten
- Decor mirage
- Sunset
- Verlaagd sportonderstel
 

joost_d

Nieuw lid
De greenline businessline heeft geen sunset meer standaard. Ik krijg hem morgen maar heb de sunset appart moeten bestellen.
 
Je bent me net voor Joost. Sunset staat bij mij ook op de offerte. Die chrome lijsten vond ik juist wel mooi en hoop dus dat ze er op de Comfort Businessline greenline nog opzitten.
 
Heren, jullie hebben gelijk, in de prijslijst die ik had liggen, was dit nog zo, in de nieuwe prijslijst per 1-1-2011 staan de volgende opties genoteerd:

Achterspoiler (Hatchback)
Banden met lage rolweerstand (205/55/R16 )
Regeneratief remsysteem
Start/stopsysteem
Type-aanduiding GreenLine op de achterklep en in grille​
Verlaagd onderstel (sportonderstel)

Echter ik weet niet per wanneer de verandering is doorgevoerd, in mijn versie zijn al wel de wijzigingen doorgevoerd voor modeljaar 2011 want de comfort heeft niet meer standaard het chroom, echter de greenline had dat in dezelfde folder nog wel.

Ik ben benieuwd hoe de auto wordt afgeleverd...


 

RogerS

Forumguru
Document gevonden op internet, was er enige tijd geleden zelf op zoek vandaar. Overigens loopt het modeljaar 2011 al ergens vanaf de zomer van 2010.

@BMJK Veel plezier alvast van het afhalen van de auto (van je vrouw)

Je had alleen op dit forum hoeven te zoeken... Hier heb ik in post al aangegeven dat ik dit document op mijn site zou hosten. Maar in ieder geval leuk dat men er iets aan heeft.
 
@ RogerS

Jouw document scoort in iedergeval hoog in google, typ maar eens "superb modeljaar 2011" in en dat document staat op de 1e positie. Met de zoekfunctie op dit forum geeft hij alleen dit topic aan. Maar inderdaad, fijn dat (hetzij met een omweg) kunnen beschikken over dit document.
 

hemi24

Forumguru
Bovenaan Onderaan