Verlaagd en spoiler geplaatst

michelover

Forumguru
Ik heb mijn Superb eindelijk verlaagd met 30mm. Veren zijn van Skoda zelf. Foto's bijgevoegd. Eerste rijindruk is goed. Auto voelt nu meer aan als een Octavia RS. Niet te stug maar iets minder slap dan met standaard vering. Het is natuurlijk wel waar je zelf van houd maar ik vind dit beter. Heb tevens de frontspoiler laten monteren en chrome spiegel kappen laten plaatsen. Zal af en toe een update geven over hoe de verlaging bevalt.
 

Bijlagen

  • 19012010032.jpg
    19012010032.jpg
    93,5 KB · Weergaven: 457
  • 19012010034.jpg
    19012010034.jpg
    94,2 KB · Weergaven: 533
  • 19012010035.jpg
    19012010035.jpg
    94,3 KB · Weergaven: 509

Gieliovd

Forumguru
Zeer mooie wagen, verlagen staat hem goed. De voorlip zie ik niet echt.

Maar die spiegels moet ik Nemo gelijk mee geven.
 

Snor

Lid
Past niet bij een Superb.. vind ik. Een Superb moet je origineel laten, andere velgen ok, maar spoilers, verlagen en chromen kappen zijn niet mijn smaak.
 

Wasmachineman

Forumguru
@Michelover : Ik zie een spot achter je, een zilveren Fabia 1....:945:
Verder zeer mooie S2, en tja, die spiegelkappen zijn ook niet mijn ding ! Gelukkig mogen smaken verschillen. Verlaging is goed gedaan en de rest was al okay !
 

Delight

Actief lid
Ziet er goed uit....
Ik vind de spiegelkappen juist wel mooi staan bij de Superb.....past mooi bij het chroom om de zijramen en de grill...
 

___JC___

Forumguru
Oei, mooi die verlaging zeg. Niet te stug zeg je? Ik rij nu met 4cm verlaging rond en dus daarom de Superb met een standaard onderstel besteld. Denk nog wel dat ik m achteraf ga verlagen, maar 2 cm vind ik denk ik meer dan zat.
 
Pas je op met deze verlaging om de bocht te nemen waar een verkeersdrempeltje ligt ?
Afslaan over een verkeersdrempeltje geeft een mooi geluid waar de buitenstaanders aardig van schrikken.....
Uiteraard als je het met een vaartje doet, anders is het geen probleem met je profiel tegen de buitenkant van je wielkast.
K'heb namelijk exact dezelfde verlaging als jou (lijkt mijn auto wel !!!)
 

michelover

Forumguru
Om precies te zijn 420 euries. Dan is het compleet gemonteerd en uitgelijnd. Is natuurlijk wel duurder als het af fabriek sportonderstel. Maar dat wist ik van tevoren.
 

michelover

Forumguru
Volgens de dealer MAD. Had zelf naar Eibach gekeken maar deze zijn de zelfde prijs. Dus ik dacht waarom niet , resultaat is het zelfde.
 

Gysman

Actief lid
Nog een vraagje dan, want ik vind die kappen WEL interessant, althans op mijn Fabia. Ik wil graag witte. (heb ook een wit dak). Enig idee waar ik daarvoor terecht kan?

dealer kwam aan met een bedrag van 150 euro, dat vond ik een beetje te gek....
 

Ronnie

Forumguru
Kappen demonteren, schuren met 400 waterproof, en naar de spuiter brengen.
Nog goedkoper: 100 cc aangemaakte 2K lak met verharder/verdunner gemengd halen bij de spuiter en zelf doen.....
 

michelover

Forumguru
Denk dat de optie van Ronnie de goedkoopste is. Bij www.Milotec.de kun je wel kappen kopen. Chrome of een kap die in elke kleur te spuiten is. Deze kosten €39 , daar komt nog spuiten en monteren bij. Dan kom je denk ik wel aan €150 bij de dealer.
 

Skody

Actief lid
Oei, mooi die verlaging zeg. Niet te stug zeg je? Ik rij nu met 4cm verlaging rond en dus daarom de Superb met een standaard onderstel besteld. Denk nog wel dat ik m achteraf ga verlagen, maar 2 cm vind ik denk ik meer dan zat.

Ben dan wel ff benieuwd welke verlagingsveren er onder gaan komen, want allemaal / alle merken verlagen minimaal 3 cm. Alleen het sportonderstel vanaf fabriek verlaagd 2 cm.
 

___JC___

Forumguru
Ik wil m eerst hebben en rijden. Nog 3 weekjes. :cheer:

Heb ff snel op internet gekeken en vond deze 30cm/20cm veren. Is ondat de voorkant al lager staat dan de achterkant bij de Superb volgens mij.

http://www.verlagings-veren.nl/contents/nl/d130.html

[moderatorbreak]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @Maarten_SFC. Bedankt voor jullie begrip.[/moderatorbreak]
 
Bovenaan Onderaan