verkeersboetes per jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronnie

Forumguru
Met name daar bij de Lutte staan ze vaak.... (Is zo'n 500 meter bij mij vandaan),
Vlak voor de grensovergang (= 70km/h) staan de Duitsers achter het viaduct (Lutterzand), ben je te snel, dan wordt je er bij Gildehaus afgehaald.....

wimv

Actief lid
@Ronnie: mooi, daar trappen we dus niet in. Weer een plek om extra in de gaten te houden (zouden we eigenlijk eens een draadje van op moeten zetten). Thanks again.
Wim

Rosinfield

† In Memoriam
Ronnie: geloof graag dat de boetes bij Baustellen niet mis zijn. Men houdt zich ook opvallend goed aan de max snelheid. Komt denk ik ook omdat we te maken hebben met een wat gedisciplineerder volkje dan wij Nederlanders. Dat heeft wel degelijk ook zo zijn goede kanten, vind ik.

wimv

Actief lid
@Rosinfield: ik denk dat het ietsje anders in elkaar zit. Niet de discipline maar het feit dat hun rijbaan versmald wordt is denk ik de hoofdreden. Men is daar gewend aan brede comfortabele Autobahnen en de gemiddelde Duitser krijgt het spaans benauwd op een "geknepen" rijbaan.

Rosinfield

† In Memoriam
Nou, daar had men hier bij de A1 laatst totaal geen last van. Ook versmalde rijstroken, maar massaal op de bon geslingerd. Of zouden Duitsers eerder (Spaans) benauwd zijn?

wimv

Actief lid
@Rosinfield: ik denk het laatste ! Op plaatsen waar ik op de Duitse Autobahn al ruim aan de snelheid zit word ik nog gewoon voorbij "gespoten". Op het moment dat de rijbanen dan wat smaller worden (om welke reden dan ook) dan gaat bij de meesten (uitzonderingen daar gelaten) spontaan het anker uit. Ik zit nog wel eens bij een oosterbuur in de auto en je merkt de onzekerheid in die gevallen.

Rosinfield

† In Memoriam
Zou kunnen, want wat me ook altijd opvalt is dat men wel enorm snel rijdt, maar dat het invoegen verre van vlot gaat , dwz zonder vaart te maken en de snelheid aan te passen.

wimv

Actief lid
@Rosinfield: dan moet je op de invoegstrook al behoorlijk vaart gaan maken en die is over het algemeen (te) smal ...

Rosinfield

† In Memoriam
WimV: nee, ik bedoel invoegen op de Autobahn in het algemeen. Dat je denkt, druk nou toch gewoon dat gaspedaal even in! Bij ons heb je ook wel van die teuten, maar het valt me in Duitsland altijd meer op.

darkprojectx

Forumguru
jeuj gisteren een vakantiekaart van oom agent gekregen..

13 km te hard :( = 70 euro

het viel me mee, want ik heb afgelopen maand veel harder gereden :super:

jeuj gisteren een vakantiekaart van oom agent gekregen..

13 km te hard :( = 70 euro

het viel me mee, want ik heb afgelopen maand veel harder gereden :super:

Ik kijk er ook altijd maar naar alsof het glas half vol is! Meneer u reed 10 km/h te snel. Nou dan had u 20km terug moeten gaan staan, daar reed ik er nog 40 km/h te snel :super:

Parkeerboete in Hoek van Holland van € 60,00 tijdens de bruiloft van een collega (niet MarcO2)

Dan kan je beter te hard rijden, daar heb je nog enigzins lol van :-)

EdK

Forumguru
Gewoon declareren bij je collega ! Hij wilde dat je op zijn bruiloft kwam !
Anders had je gewoon aan het werk geweest of thuis en was je nu niet 60 euro lichter geweest.

Gewoon declareren bij je collega ! Hij wilde dat je op zijn bruiloft kwam !
Anders had je gewoon aan het werk geweest of thuis en was je nu niet 60 euro lichter geweest.

:ot:Jij kent die collega niet... ;) Die gaat dat zeker weten niet betalen :-) Ik denk dat MarcO2 dat wel kan beamen!! Het is overigens een "zij".

EdK

Forumguru
zeer diplomatiek antwoord, lijkt erop dat ze af en toe meeleest hier op het forum !?

deusjevo

Forumguru
In laatste 5 jaar:

3 x overschrijding max snelheid (met 9, 6 en 4 km.... :confused: )
1 x parkeerbelasting
1 x negeren rijrichting

Wat ben ik toch lief de laatste jaren! :super:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan