verkeersboetes per jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdK

Forumguru
is op een doorgaan de weg geweest niet in een woonwijk,,,:crazy:

dwars door een dorp heen en kijk is hoe laat nouw dan loopt er geen kind van 4 jaar meer.

gr jeroen

Dus dat is een reden / excuus om hard te mogen rijden in een straat ??
En koters moeten maar in bed liggen ??
Je speelt met een ander zijn leven beste man !!
Hoop voor jou en de tegenparty dat er nooit wat zal gebeuren !!

Dus dat is een reden / excuus om hard te mogen rijden in een straat ??
En koters moeten maar in bed liggen ??
Je speelt met een ander zijn leven beste man !!
Hoop voor jou en de tegenparty dat er nooit wat zal gebeuren !!

jongens jongens doe is rustig,

weet dat ik fout ben geweest heb er bijna
200 euro voor betaald ja dus de boodschap was duidelijk ja....

en neej dat is het niet, maar zelf nooit te hard gereden of wat fout gedaan ofzo....

Fabia

† In Memoriam
Oke, de boodschap is dus wel overgekomen. Zullen we dan hierover niet meer verder gaan?

TL@

Forumguru
Wat een gezeur over een beetje te snel.

Je weet niet wat de verkeerssituatie is op het punt dat de overtreding is begaan.
Ik heb ook al een boete van 80km/u in de bebouwde kom gehad terwijl dit totaal niet onverantwoord was (2x2 vakken, gescheiden door middenberm van 4m breed en om 3u 's nachts waar overdag zelfs niemand rondloopt)

Wanneer jij met 2 biertjes op in je auto stapt, vind IK dat ook onverantwoord

disclaimer: JIJ slaagt op niemand in het bijzonder maar op alle mensen die van café naar huis rijden (na een paar biertjes) en vinden dat ze best nog kunnen rijden.

MarcoO2

Forumguru
Wanneer jij met 2 biertjes op in je auto stapt, vind IK dat ook onverantwoord

Mee eens. Erger dan 27 km te hard binnen de bebouwde kom, wat iets heel anders is dan 27 km te hard in een woonwijk... Rijden met teveel drank is per definitie kansloos.

Overigens, om terug te komen op het topic, ik heb in 6 weken tijd (voor zover bekend) twee boetes: één op de A12, 7 km te hard... (€ 27) en één op een doorgaande weg in Arnhem, 88 km waar 70 was toegestaan... (€ 72). Zit dus al aan mijn jaarquotum!

(en nu niet roepen dat mijn eerste alinea alles met mijn tweede te maken heeft) :grin:

Overigens, om terug te komen op het topic, ik heb in 6 weken tijd (voor zover bekend) twee boetes: één op de A12, 7 km te hard... (€ 27) en één op een doorgaande weg in Arnhem, 88 km waar 70 was toegestaan... (€ 72). Zit dus al aan mijn jaarquotum!
Zo'n TSI is een slechte voor die net een beetje te hard bekeuringen. Voor je het weet heb je die paar kilometer te pakken.

Maar zover ik me kan heugen:
1986 vekeerd geparkeerd Fl25,-
1997 110kmh was 10 kilometer te hard op de A2 bij Nieuwegein fl65,- geloof ik.
2008 8 kilometer te hard op een doorgaande weg in den Bosch waar je 50 mag €26,-

En ik ben geen sukkelaar. Maar lang leve de cruisecontrol.:489:

Mijn meest irritante bekeuring was de laatste, inmiddels zo'n 5 jaar geleden: midden in de nacht (ca 02.00 uur) onderweg naar m'n stervende schoonvader op een geheel verlaten A20 tussen Rotterdam en Schiedam bleek ik volgens de trajectcontrole afgerond wel 87 km/uur gereden te hebben waar je wegens het milieu maar 80 mocht. 'k Heb nog overwogen de volstrekte idiotie hiervan aan te vechten voor de rechtbank, maar had er in die familieomstandigheden niet de bijkomende ergernis voor over om dan alsnog veroordeeld te worden tot betaling van een wellicht nog hogere boete.

Fabia

† In Memoriam
Wat dacht je dan van een boete voor te hard rijden op de N210 van plus minus 8km (als ik het mij goed herinner) om 5.25 's ochtends terwijl ik onderweg was was naar mijn werk.

Vacaro

Senior Member
Laatst in bebouwde kom om 22u15( na de late shift op weg naar huis) 53km/h waar ik 50 mocht 50 pleuros naar de belgische staatskas. Was te hard maar toch vind ik tijdstip en de snelheid erover te belachelijk om bekeuring voor te krijgen.

En ja dit was met een Skoda, de tweede bekeuring met deze Skoda dus das 2 op 100000km( jaja nog 139km te gaan voor klokje rond)of 2,5jaar.

Huyzen

Lid
Laatst nog van Almere naar Lelystad: op de heenweg 99 euri en op de terugweg nog eens een kleine 70. Duur ritje. Beetje het risico van de RS..

Fabia

† In Memoriam
Zo ken ik het verhaal van iemand die twee keer geflitst werd op de Zeeland brug. Een keer aan het begin en de tweede keer aan het eind!

TL@

Forumguru
Zo ken ik het verhaal van iemand die twee keer geflitst werd op de Zeeland brug. Een keer aan het begin en de tweede keer aan het eind!

Als hij op de brug niet is vertraagd, is dit toch dezelfde overtreding en krijg je toch maar 1 boete :grin:

LenK

Forumguru
Nee hoor 2 kassa's=2x betalen
Anders zou je toch heel Nederland door kunnen scheuren boven de max snelheid op 1 bekeuring.

___JC___

Forumguru
Nee hoor 2 kassa's=2x betalen
Anders zou je toch heel Nederland door kunnen scheuren boven de max snelheid op 1 bekeuring.

Inderdaad, ik heb een keer in een wilde bui op de A9 twee boetes gehad van twee palen die een paar km uit elkaar staan.
Dat was echt balen, gelukkig waren ze niet al te duur...

D

Deleted member 1943

heb een keer verkeerd geparkeerd maar de situatieschets hadden ze in spiegelbeeld getekend. Ik heb het aangevochten en hij werd kwijtgescholden.
Vandaag ook weer door het oog van de naald gekropen. De videoflikkers hebben bij ons in de buurt een handel ondekt. Een gloednieuwe audi A6 meende ik. Helemaal zwart. Ze rijden in de buurt van Benschop, Montfoort, Oudewater, Woerden enz enz.
Ik reed vandaag met een iets te zwaar geladen aanhanger en kwam ze tegen kreeg ze achter me totdat er een tegenligger met zijn mobiel aan zijn oor zat en die was DE LUL!!!!!! en ik kon snel en veilig verder :laugh:

Porettuhcs

Senior Member
Vandaag ook weer door het oog van de naald gekropen. De videoflikkers hebben bij ons in de buurt een handel ondekt. Een gloednieuwe audi A6 meende ik. Helemaal zwart. Ze rijden in de buurt van Benschop, Montfoort, Oudewater, Woerden enz enz.
Ik reed vandaag met een iets te zwaar geladen aanhanger en kwam ze tegen kreeg ze achter me totdat er een tegenligger met zijn mobiel aan zijn oor zat en die was DE LUL!!!!!! en ik kon snel en veilig verder :laugh:

Videoflikkers..... man wordt volwassen.....:mad: Dit zegt meer iets over jou dan over de mannen / vrouwen die de verkeersveiligheid handhaven.... en tuurlijk ben ik het ook niet altijd eens met bepaalde situaties of uitleg en rij ik liever harder dan de max snelheid maar toe man verman je zelf en verlaag je niet to dit soort uitspraken op het forum.....

D

Deleted member 1943

Videoflikkers..... man wordt volwassen.....:mad: Dit zegt meer iets over jou dan over de mannen / vrouwen die de verkeersveiligheid handhaven.... en tuurlijk ben ik het ook niet altijd eens met bepaalde situaties of uitleg en rij ik liever harder dan de max snelheid maar toe man verman je zelf en verlaag je niet to dit soort uitspraken op het forum.....

Sorry hoor ik zal er de volgende keer IK VIND ... ervoor zetten dan in het een mening ipv een uitspraak. Maar goed dat niet iedereen het met elkaar eens is!!!! IK VIND het persoonlijk egt onzin dat undercover gedoe ik kan me goed voorstellen dat ze de boel veiliger willen krijgen maar de politie is het meest rijkste bedrijf van nederland laat ze eens de veiligheid in de woonwijken beter aanpakken enz ipv mensen aanhouden die ook eens een keer wat verkeerd doen muv de gekken op de weg (waar ik trouwens zeker niet bij hoord)

Porettuhcs

Senior Member
Sorry hoor ik zal er de volgende keer IK VIND ... ervoor zetten dan in het een mening ipv een uitspraak. Maar goed dat niet iedereen het met elkaar eens is!!!! IK VIND het persoonlijk egt onzin dat undercover gedoe ik kan me goed voorstellen dat ze de boel veiliger willen krijgen maar de politie is het meest rijkste bedrijf van nederland laat ze eens de veiligheid in de woonwijken beter aanpakken enz ipv mensen aanhouden die ook eens een keer wat verkeerd doen muv de gekken op de weg (waar ik trouwens zeker niet bij hoord)

Oke dat je een mening hebt oke maar als iedereen hier ongepast op die manier zijn mening over anderen gaat spuiten dat gaat mij te ver.... wat betreft de veiligheid in de woonwijken als die er bij jou niet is dan moet je de gemeente aanschrijven die zijn namelijk wegbeheerder en die zijn verantwoordelijk voor de veiligheid... de politie op de naleving van die veiligheid.... of misschien je buurman aanspreken over zijn rijgedrag ?

ennuh mensen aanhouden die ook eens wat verkeerd doen dat is hun werk toch ? Trouwens je wist toch dat je aanhangwagen te zwaar was.... waarom rij je dan geen twee keer of kost dat je te veel geld....

en oja ik vergeet nog te vermelden.... februari 2008 A12 18.15 uur 124 km/h ipv 120 km/h 16 euro

Rallye

Forumguru
Inderdaad, ik heb een keer in een wilde bui op de A9 twee boetes gehad van twee palen die een paar km uit elkaar staan.
Dat was echt balen, gelukkig waren ze niet al te duur...

Mijn vrouw had dat een paar jaar geleden ook al eens: twee opeenvolgende flitspalen op de ringweg Groningen. Volgens het proces-verbaal gevuld door dezelfde verbalisant.

Een paar maanden daarna had ze een internationale primeur: eerst door een flitspaal tussen Hengelo en Enschede en een half uur daarna één vlak over de grens bij onze oosterburen. Kreis Borken houdt er speciaal een rekening voor aan bij een Nederlandse SNS Bank.

TL@

Forumguru

Ik VIND het ook videoflikkers, ze zouden zich beter met wat zinnigere zaken bezig houden. Er lopen nog genoeg (kinder)verkrachters en moordenaars rond alsook maffia-types. Dat ze daar eens beginnen, maar ja dat is moeilijker hé.

Doet mij altijd denken aan de medemensverklikkers van in den oorlog :1439:

Of was dit laatste er nu over?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan