Verbruik

Eltjo

Forumguru
Fuelio gebruik ik sinds een aantal maanden. De oude data van het tanken heb ik aangevuld met gemiddelde maandprijzen en daarin geladen.
Behalve brandstof kan je er ook andere kosten in kwijt en kan je je ritten automatisch via GPS registeren (o.a. op google kaartje) als de telefoon je Bluetooth van je auto ziet. Zo heb ik al diverse werkritten mbt precieze tijden achterhaald voor declaratie.
Er zijn diverse statistieken mee uit te toveren en de lokale data kan je exporteren als CSV die je in Excel in kan laden.
Je kan meer auto's aanmaken.
Geinig om mee te spelen en gebruiken en niks gaat naar het net.
 

Eltjo

Forumguru
Ik ben net heen en weer geweest naar Spanje met een 2.0 TDI Octavia.
950 km op een volle tank.
Niet boven de 130 gereden en het grootste deel maar max 120.
Dat zegt mij weinig.. was de tank na 950 km leeg, wat is de inhoud?
Dit is mijn plaatje van mijn verbruik.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220524-214559_Fuelio.jpg
    Screenshot_20220524-214559_Fuelio.jpg
    196,5 KB · Weergaven: 15

Hakar

Donateur
Nee ik ben dan redelijk ouderwets !
Heb nog gewoon cashgeld op zak waar ik dan ook nog mee betaal !
Verdere bankzaken of betaalzaken doe ik thuis op de laptop.
tikkies en al dat soort shit moet ik niets van hebben

Onlangs stuurde een neefje me een tikkie voor 50 eurie, uurtje later de vraag waarom ik nog niet betaald had.
Ach joh morgen ben ik bij jullie op visite en dan krijg je van mij een 50 eurie biljet !!
Ja maar wat moet ik daarmee ?? Nou misschien je ijsje of je MC d mee betalen ??? :deuk:
Je bent een man naar mijn hart.
Echt
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Canon-Eye

Forumguru
Mobiel bankieren via de telefoon, tikkies e.d. weiger ik ook in mee te gaan. Als het niet cash of met de pinpas kan, dan wachten ze maar tot ik het overmaak. En dat telebankieren gebeurt uitsluitend thuis via bekabeld internet.
Transacties haal ik binnen en sla ik op in een excelbestand dat teruggaat tot 1993 (het Girotel-tijdperk). :jaja:
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, ik stam ook nog uit het tijdperk van de postbank en de betaalkaarten. Maar ik gebruik wel met veel plezier de app van de bank. Doe er alles mee, mooi alle rekeningen (ook van schoonmoeder) in de app. Stuur nooit en krijg zelden een tikkie, maar in voorkomend geval reageer ik er op.
 

Eltjo

Forumguru
Hier idem, ik heb nog een PCGD ponskaart die ik als overgemaakt verjaardags- tientje kreeg van mijn broer. Dat was naast het zakgeld het eerste wat ik op mijn rekening kreeg op mijn 14de? Zo’n uitgeschreven kaart en later het overschrijvingsformulier kreeg je met het afschrift meegestuurd naar de ontvanger van het geldbedrag.
Bij mij ook geen apps, maar via de pc met codelezer. “Mijn” telefoon is dan ook van mijn werkgever.
Dat had wel als nadeel dat ik afgelopen week buiten Europa geen geld kon pinnen en de eerste keer dus maar onvoordelig met de creditcard heb gepind. Mijn vrouw had haar tablet met app mee en hiermee kon ik dit aanzetten en konden we met haar pas pinnen.

De Giro doet me i.c.m. @Rosinfield ’s gedeelde sympathie voor K&B weer denken aan De Vieze Man die gratis giro-enveloppen ging halen bij het postkantoor om aan te likken.
K&B hebben trouwens ook nog een reclamespots gemaakt voor de Postgiro.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan