VePreda Autostudio verbouwing

Status
Niet open voor verdere reacties.

darkprojectx

Forumguru
Als nononsense koper laat het me helemaal koud of ik een auto uit een loods koop of uit een paleis..
Ik wil gewoon duidelijke info over de auto, het liefst gepresenteerd ervoor/erin/erop,
Bij vragen wil ik geholpen worden door een kundig persoon die niet alleen iets over het prijs verhaal maar ook over de varianten en techniek weet te vertellen, en die naar mij luisterd en zelf met ideeen aan komt wat misschien nog veel beter bij mijn wensen zou passen.

Zo'n teletubbie landschap beweegt mij niet richting de dealer.
 

sitechris

Donateur
Als je als Skoda ook vreemde merk rijders wil aantrekken, is een likje verf helemaal niet verkeerd. Mede ook om het imago van Oostblok auto af te schudden. Slimme zet dus van Skoda om verder te professionaliseren.
 

Hetzer

Forumguru
Precies, het is juist goed om eens een frisse wind over het merk te laten gaan, veel wit accenten en fris geel/groen accenten, het oogt allemaal modern. Het heeft ven mogen duren maar over een jaar of wat is men de het complete oostblok imago kwijt, dat heeft ook te maken,dat de meeste jongeren van de rond de twintig weten nu al bar weinig over bijvoorbeeld de Berlijnse meer, de koude oorlog of het communisme.
Mede hierdoor en de nieuwe frisse uitstraling, de komende nieuwe modellen, het nieuwe logo, de sponsoring ( ijs hockey, mountainbiken, wielrennen, rally) zal steeds meer nieuw en jong publiek gaan trekken.

Hier nog een fotootje van de balie bij Vepreda
slrwpk.jpg
 

Captain Hook

Forumguru
Ik blijf erbij, het geld (van de klant!) gaat naar de verkeerde dingen! Ik wil meer auto voor m'n geld, niet meer showroom...:koffie:
 

MarcoO2

Forumguru
Ik blijf erbij, het geld (van de klant!) gaat naar de verkeerde dingen! Ik wil meer auto voor m'n geld, niet meer showroom...:koffie:

Ik zou je daar in kunnen volgen, als de dealers hun showrooms zouden ombouwen tot "autopaleizen". Voor de kenners: denk aan een showroom zoals Mercedes- en Maybaxhdealer Bert Stemerdink die heeft in Veenendaal. Maar een nieuwe huisstijl als geldverspilling zien gaat me echt te ver.
 

Hetzer

Forumguru
Preceis en Vepreda is alles behalve een duur "autopaleis", ze huren het pand overigens, omdat Hans Evers ( de eigenaar) juist geen duur pand wil, vind hij geloof ik ook niet zo passen bij het no-nonsense imago van Skoda.
 

Captain Hook

Forumguru
Ik zeg ook niet dat het er niet netjes uitziet.
Maar ik word niet warm of koud van een al dan niet mooie showroom of dat de verkoper nou een spijkerbroek aanheeft of een 3-delig glimpak. Of ze nou koffie uit plastic bekertjes of uit mooi porcelein schenken. Of de gevel nou glimt of niet. Daar kom ik niet voor.
Het gaat mij om de auto en de verleende service. Voor de rest vind ik geldverspilling wat door MIJ opgebracht wordt. Ik zie liever geld geïnvesteerd in betere en deskundigere service dan alleen maar Pon-slaafjes die alleen maar ja en amen knikken en alles afwijzen wat niet in het standaard plaatje past. DAT zou pas een verbetering zijn!
Isse simpel en nuchter. Ben niet gecharmeerd van cosmetica om iets anders te doen lijken dan dat het is...:icon_smile_dead:
 

MarcoO2

Forumguru
Ben niet gecharmeerd van cosmetica om iets anders te doen lijken dan dat het is...:icon_smile_dead:
Ehm... daar zit een aanname in die ik niet kan volgen... jij laat het bijna klinken als een vlag op een strontschuit of zoiets, of schoon van buiten, rot van binnen. Alweer: dat ben ik niet me je eens.
 

JvK

Lid
Preceis en Vepreda is alles behalve een duur "autopaleis", ze huren het pand overigens, omdat Hans Evers ( de eigenaar) juist geen duur pand wil, vind hij geloof ik ook niet zo passen bij het no-nonsense imago van Skoda.

Constructie van vele autobedrijven is als volgt:
Er zit een moedermaatschappij boven het autobedrijf.
De moedermaatschappij heeft een aantal panden in bezit. Dus eigendom.
Een autobedrijf uit de moedermaatschappij huurt dan een pand vanuit de moedermaatschappij.
Snappen jullie 't nog?

Daarnaast zijn er nog de eisen van de importeur voor wbt huisstijl. Waarbij de importeur vaak ook een deel van de rekening op zich neemt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan