Ventilatierooster schuif los

Scala0905!

Nieuw lid
Beste forumleden,

Ik heb geconstateerd dat de schuif van mijn ventilatierooster los zit van de achterliggende lamellen, is er manier hoe ik de schuif weer kan vastkoppelen aan de lamellen?
Bij voorbaat dank.

Scala0905!

Nieuw lid
Hmm balen, maar bedankt voor het antwoord. Is het normaal dat het zo fragiel is? Ik heb op een normale manier geschoven en toen was er geen koppeling meer met de lamellen.

Rallye

Forumguru
Ik heb geen Scala, dus daar kan ik niets over zeggen, maar dan kan het misschien goed zijn om nog eens te kijken of er inderdaad iets afgebroken is. Bij mijn Octavia 3 heb ik achterin twee maal een nieuwe uitstroomopening gehad - kindervoetjes.

hemi24

Forumguru
Ik hoop voor je dat het in het middelste rooster is?
Links is duurder en rechts al helemaal…
Als je zoekt op de onderdeelnummers zul je we zien waarom: het is voor de buitenste roosters een deel wat in de interieurlijst verwerkt zit, dus rechts is bijna je halve dashboard…

• Leuk
Waarderingen: Tees

hemi24

Forumguru
8pxbm75vk1cb1.jpg

Scala0905!

Nieuw lid
Excuus, ik zag de link niet meteen op mijn telefoon. In ieder geval bedankt voor het doorsturen, best schrikbarend de bedragen.
Ik ga even overwegen wat ik met de roosters ga doen. Mocht iemand nog suggesties hebben dan hoor ik het graag.

Bovenaan Onderaan