B.Stuurder
Forumguru
@Luke, ga er maar vanuit dat je Skoda niet zo laag is als op de plaatjes. En alleen de 1.8 tsi en 2.0 tsi hebben onafhankelijke vering achter. Dat comfort verhaal kan ik niet over meepraten, behalve over de RS waarin ik het gereden. Die is standaard ook 20 mm lager en die vond ik comfortabeler dan mijn huidige niet verlaagde auto.
Maar dat is erg persoonlijk. Er is ook een topic over verlagen, zoek maar even op "Eibach". Daar staan ook foto's in van voor en na verlaging.
Maar dat is erg persoonlijk. Er is ook een topic over verlagen, zoek maar even op "Eibach". Daar staan ook foto's in van voor en na verlaging.

.
.
.
(Misschien proberen te verkopen, hij wist ook geen advies te geven op mijn vraagstuk en de baas wel) maar winterbanden kan ook, alleen keuze is beperkt. Dus het word 235 x 35 R19 zomer en winter.

. Alleen m'n remschijven vertonen zo nu en dan die oranje-bruine schijn zoals jij het omschrijft. Het enige wat ik doe om dat weg te krijgen, is een paar keer goed door remmen zodat de wrijving de aanslag verwijdert. Tot nu toe heeft dat volstaan. Wat de toekomst gaat brengen ... ???