dat geintje heb ik gehad toen we de crosspolo kochten met schuif kanteldak. die idioten die de auto ervoor hebben gehad hebben dat doorgeblazen met perslucht, daardoor schoten de slangen uit de rubbertjes en vielen links en rechts achter het dashboard. resultaat dat de polo een rijdende vissekom was. heb alles eruit kunnen halen alles zat vol met sop en weet ik veel wat. heb alle proffesioneel gereinigd en terug erin gedaan. de dakraam afvoer, heb ik compleet vervangen. achter nieuwe slangenset van aliexpress en voor de originele aangepast en nieuwe pvc slang compleet doorgetrokken tot in de afvoer bij het schutbord.. heb de slangen door die rubbers achter het dashboard getrokken. normaal zijn dat rubbers die water doorlaten maar niks kan er terug in. heeft te maken met o.a co vergifteging via de afvoerslangen naar het dakraam. dit was in 2021. heb nooit meer lekkage gehad. heb nu ook via aliexpress van die mini borstels in de vorm van een trekveer gekocht die je door de slang kan trekken om te reinigen